کد خبر: ۵۷۱۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

جزئیات تصادف دو سرویس مدرسه و واژگونی دو اتوبوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات دو تصادف اتوبوس و دو تصادف سرویس مدرسه را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از سایت راهور، سرهنگ نادر رحمانی گفت: حوالی ساعت ۱۲ سه شنبه در کیلومتر ۹۰ محور میامی به سبزوار یک دستگاه اتوبوس ولوو بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد که در این حادثه راننده مجروح شد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس مذکور فاقد مسافر بوده و از کاشان به سمت مشهد درحال حرکت بود گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  به حادثه دیگر تصادف اتوبوس مان در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز اشاره کرد و افزود: این حادثه در کیلومتر ۱۴ محور شیراز اصفهان در شمال استان فارس رخ داده است که در پی آن اتوبوس اتوبوس مان که از تهران به سمت شیراز با ۱۸ مسافر در حال حرکت بود واژگون شد و دو تن مجروح شدند.

به گفته وی علت این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به برخورد سواری پراید با شی ثابت در ساعت ۷:۴۰ بامداد امروز در فرعی داق آباد - خان آباد در استان همدان اشاره کرد و گفت: سواری پراید مذکور سرویس مدرسه دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان با ۶ سرنشین در حال تردد بود که دچار این حادثه شد.

وی افزود: در این حادثه پنج تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  گفت: همچنین در حادثه دیگری در استان همدان در محور حاتم آباد مهدی آباد حوالی ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه یک دستگاه سواری پیکان که سرویس مدرسه دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی بوده و چهار سرنشین داشته است، واژگون شد که در این حادثه دو تن مجروح شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین