کد خبر: ۵۷۳۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

۱۰ ستاره پردرآمد دنیای فوتبال

درآمد و دستمزد ستاره‌های فوتبال جهان از مواردی به حساب می‌آید که همواره علاقمندان فوتبال در تمام نقاط جهان پیگیر آن هستند. *در آخرین بررسی صورت گرفته درباره حقوق ماهانه ستاره‌های فوتبال جهان لیونل مسی با دستمزد ماهانه ۷.۳ میلیون پوند بالاتر از رونالدو در رتبه اول قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
لیست جدید ۱۰ بازیکن پر درآمد دنیای فوتبال را که ماهانه دستمزد نجومی دریافت می‌کنند، مشخص و معرفی شد.

درآمد و دستمزد ستاره‌های فوتبال جهان از مواردی به حساب می‌آید که همواره علاقمندان فوتبال در تمام نقاط جهان پیگیر آن هستند.

*در آخرین بررسی صورت گرفته درباره حقوق ماهانه ستاره‌های فوتبال جهان لیونل مسی با دستمزد ماهانه ۷.۳ میلیون پوند بالاتر از رونالدو در رتبه اول قرار دارد.

*کریس رونالدو ستاره پرتغالی یووه با ۴.۱ میلیون پوند در ماه در جایگاه دوم دیده می‌شود. اختلاف ۳ میلیون پوندی رونالدو با مسی در کسب درآمد ماهانه تغییری است که به تازگی رخ داده است.

*آنتوان گریژمان مهاجم فرانسوی روخی بلانکو با ۲.۹ میلیون پوند در جدید لیست با عبور از دیگر رقبا به رتبه سوم صعود کرده است.

*گرچه نیمار با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو با چاشنی رکورد شکنی از بارسلون راهی پاریس شد، اما در بخش دستمزد ماهانه با ۲.۷ میلیون پوند چهارم است.

*دیگر ستاره بارسا که دستمزد نجومی ماهانه دریافت می‌کند، سوارس مهاجم اروگوئه‌ای است که با ۲.۵ میلیون پوند دریافتی پنجمین بازیکن پر درآمد دنیا محسوب می‌شود.

*در حالی که تا رتبه پنجم خبری از ستاره‌های رئال دیده نمی‌شود، گرت بیل ستاره ولزی قو‌های سپید با ۲.۲ میلیون پوند از جایگاه ششم در لیست پر درآمد‌ها حضور حاضر است.

*حضور کوتینیو و ام باپه به لیست ۱۰ بازیکن پر درآمد دنیا فوتبال از نکات جدید این جدول جدید است.

۱۰ بازیکن پر درآمد دنیای فوتبال با ذکر دستمزد ماهانه را به ترتیب مشاهده می‌کنید.

حضور ۳ بازیکن از بارسا، ۲ بازیکن از سن‌ژرمن و تنها یک بازیکن از رئال از دیگر نکات مهم ۱۰ بازیکن اول پر درآمد دنیاست که نشان ولخرجی بارسا و تیم پاریسی دارد. حضور یک بازیکن از رئال نشان از تغییر رویکرد رئالی‌ها در چند سال گذشته در امر قرارداد‌ها دارد.

سانچز و اوزیل تنها بازیکن شاغل در لیگ جزیره هستند که درآمدی بالا را دریافت می‌کنند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین