کد خبر: ۵۷۳۷۹۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
چرا ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 شکست خواهد خورد؟

نیویورک‌تایمز: از 2020 به‌بعد، ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نخواهد بود|وضعیت به‌نفع دموکرات‌هاست

اگرچه ترامپ احتمالا در اوهایو و حتی در فلوریدا دوباره خواهد برد اما احتمالا نمی‌تواند در ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا در سال 2020 برنده باشد. نگاهی به نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای اخیر نشان می‌دهد که تمایل به دموکرات‌ها بیشتر است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- رییس‌جمهوری آمریکا به سختی به دنبال استراتژی‌ای است که بتواند پایگاه حامیان خود را حفظ کند. با این حال، کارهایی که او در این راستا انجام می‌دهد باعث افزایش پایگاه حمایتی دموکرات‌ها می‌شود. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ روزنامه "نیویورک‌تایمز" در مقاله‌ای با اشاره به علل شکست احتمالی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری بعدی آمریکا، می‌نویسد: "با چندین نامزد اصلی اولیه از حزب دموکرات که اعلام آمادگی کرده‌اند تا در انتخابات 2020 امریکا شرکت کنند، رقابت‌ها داغ می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد که نتیجه انتخابات 2020 مشخص و قابل پیش‌بینی است. 

نیویورک‌تایمز: از 2020 به بعد، ترامپ دیگر رئیس‌جمهور آمریکا نخواهد بود| وضعیت به نفع دموکرات‌هاست

معمولا حزبی بودن نظام انتخاباتی امریکا سبب شده تا رای‌دهندگان حضور چشمگیری در انتخابات داشته باشند. موضوع رای به حزب تا اندازه‌ای مهم است که گاهی اوقات اشکالات فرد را به حاشیه می‌راند. برای مثال، "روی مور" از حزب جمهوری خواه که متهم به آزار و اذیت جنسی دختران و زنان جوان شده بود توانست با کسب بیش از 90 درصد آرا از رای پایگاه رای دهندگان به حزب اش در انتخابات آلاباما در سال 2017 موفق شده و به سنا راه یابد. با این حال، جنبه کلیدی این قطبی‌شدن حزبی تا حدودی نادیده گرفته شده است: طرفداری منفی و سلبی. در این نگرش رای دهندگان نه به دلیل عشق به حزب‌شان بسیح می‌شوند بلکه بیشتر به دلیل نفرت از حزب مقابل گردهم می‌آیند. این طرفداری حزبی منفی به طور خاص به نفع حزبی است که رییس‌جمهور مستقر ندارد چرا که رای‌دهندگان حزب خرج از قدرت خود را در وضعیتی می‌بینند که اولویت‌های سیاسی‌شان مورد حمله مداوم قرار گرفته است یا دستکم این‌گونه به نظر می‌رسد. با توحه به تهدیدی که دولت ترامپ باعث ایجاد آن شده است، رای‌دهندگان دموکرات به طور خاص زنان تحصیلکرده از زمان انتخاب ترامپ فعال‌تر شده‌اند و تا زمانی که تهدیدی به نام ترامپ وجود داشته باشد فعال باقی خواهند ماند". 

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: "از سوی دیگر نامزدهای بالقوه از خودراضی انتخاباتی 2010 و 2014 انتخابات میان‌دوره‌ای 2014 و انتخابات 2016 از حزب دموکرات نیز کنار رفته‌اند و جای آنان را نامزدهایی گرفته است که به مانیفست سال 2018 آن حزب پایبند هستند. البته پیروزی بزرگ دموکرات‌ها در مناطق شهری، متنوع‌تر از نظر جمعیتی، تحصیلکرده‌تر و لیبرال‌تر خواهد بود و کماکان در ایالت‌هایی چون میسوری خواهند باخت. اگرچه ترامپ احتمالا در اوهایو و حتی در فلوریدا دوباره خواهد برد اما احتمالا نمی‌تواند در ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا در سال 2020 برنده باشد. نگاهی به نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای اخیر نشان می‌دهد که تمایل به دموکرات‌ها بیشتر است. مشکل ترامپ با ایالت‌هایی چون اریزونا، کارولینای شمالی و جورجیا خواهد بود. به طور خلاصه، انتخابات ریاست جمهوری 2020 بر پایه نزاع میان پایگاه حمایتی احزاب شکل می‌گیرد و دموکرات‌ها پایگاه گسترده‌تری دارند. از نظر ساختاری وضعیت به نفع دموکرات‌هاست. از نظر جمعیتی و همچنین شور مخالفت با جمهوریخواهان و ترامپ وضعیت به نفع دموکرات‌ها خواهد بود. نیازی به گفتن نیست که ترامپ دیگر رییس جمهوری آمریکا نخواهد بود".
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
2
7
باشه تا آنزمان گوشت نمیخوریم و خانه نمیخریم و با لوازم قدیمی میسازیم آیا شرایط بهتر خواهد شد ؟
جانم فدای ایران
|
United States of America
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
7
اش اش بهمین خیال باشین
علی
|
United States of America
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
8
به من چه مربوطه ؟

من خودم فقیرم داخل ایران امریکا به من چه ربطی داره ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
8
واقعا که هیچ چیز دیگه ای تو زندگی شما نیست جز مسائل امریکا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
5
آره تو بیمیری نظری موجود نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین