کد خبر: ۵۷۴۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

تعقیب و گریز پلیس با سارقان مزدا سوار/تصادف پایان کار سارقان حرفه‌ای

معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری سارق حرفه ای خودرو طی یک تعقیب و گریز در اتوبان تهران – کرج خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرهنگ سعدالله گزافی در توضیح این خبر گفت: ساعت ۱۰ صبح دیروز، واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان تهران – کرج به یک خودرو مزدا ۳ مشکوک می شود که در بررسی ارکان هویتی خودرو مشخص شد دارای سابقه سرقت در سیستم جامع پلیس بوده و در مهرماه سال جاری در منطقه تهرانپارس سرقت شده است .

بلافاصله مأموران گشت پلیس آگاهی با اطمینان از مسروقه بودن خودرو مزدا ۳ به راننده آن دستور ایست داده اما راننده مزدا ۳ اقدام به فرار از محل می کند .

با آغاز تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از تجهیزات هشداری چندین نوبت به راننده مزدا ۳ دستور ایست داده اما وی کماکان به فرار خود ادامه می دهد. در ادامه مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چندین تیر هوایی کرده با این وجود راننده مزدا ۳ کماکان به فرار خود ادامه می دهد تا اینکه دو لاستیک خودرو مسروقه مورد هدف گلوله مأموران قرار می گیرد .

راننده خودرو مزدا ۳ مسروقه که کماکان اصرار بر فرار از دست مأموران داشت ، همچنان به فرار با خودرو مسروقه ادامه می دهد که با از دست دادن کنترل خودرو و برخورد با گاردریل کناره ی اتوبان خودرو متوقف می شود اما با این وجود راننده ی آن همچنان به فرار خود اینبار به صورت پیاده ادامه می دهد .

با آغاز تعقیب و گریز پیاده ی مأموران با راننده خودرو مسروقه ، مأموران گشت پلیس آگاهی متوجه شدند که وی مسلح به یک قبضه سلاح شکاری است که بلافاصله مجددا دستور ایست داده می شود ؛ سرانجام با توجه به اصرار فرد متواری به ادامه فرار و بی توجهی به دستور ایست مأموران ، از ناحیه هر دو پا مورد هدف گلوله قرار گرفته ، دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری با مهمات مربوطه کشف و جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل می شود .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، معاون عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی به نام مسعود ( ۴۱ ساله ) از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت خودرو و داخل خودرو می باشد که پیش از این بارها توسط پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شده است؛ در حال حاضر نیز متهم تحت اقدامات درمان قرار گرفته تا در ادامه تحقیقات از وی جهت شناسایی جرایم ارتکابی در پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شود.

منبع: سایت پلیس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین