کد خبر: ۵۷۴۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

زیردریایی فاتح با حضور روحانی به ناوگان نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیر دریایی کلاس متوسط فاتح در روزهای آتی با حضور رئیس‌جمهوری به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز (چهارشنبه) طی سخنانی در آئین افتتاح بخش قلب و کودک بیمارستان گلستان نداجا با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: با وجود برخی مشکلات، مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور با شکوهی داشتند که نشان دهنده حرکت پویا و رو به جلوی انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت زیردریایی فاتح، گفت: روز گذشته جهت بازدید از آخرین وضعیت زیردریایی فاتح وارد آن شدم و این زیردریایی کلاس متوسط در روزهای آتی با حضور ریاست جمهوری به ناوگان نیروی دریایی ارتش در آب‌های جنوب ملحق می‌شود.

خانزادی افزود: نیروی دریایی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف هوایی، سطحی و زیر سطحی به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است و آنچه موجب به دست آمدن موفقیت می‌شود، نیروی انسانی متخصص و کارآمد است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: نیروی دریایی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف هوایی، سطحی و زیر سطحی به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است.

وی گفت: نیروی دریایی در همه حوزه‌ها پیشرفت کرده و در بخش بهداشت و درمان یک مجموعه تحصیل‌کرده و متخصص حضور دارند که موجب افتخار و امید به آینده می‌شود.

خانزادی ادامه داد: فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش بسیار گسترده و راهبردی است و نیاز دارد که این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها حفظ و به خوبی به مردم معرفی شود.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین