کد خبر: ۵۷۴۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

معاون سپاه: خوشا به حال پاسدارانی که شهید شدند/در هر جایی، پاسخ محکمی به عوامل انتحاری زاهدان خواهیم داد

سردار فدوي از پاسخ محکم به عوامل حادثه تروريستي در سيستان و بلوچستان خبر داد و گفت: جواب ما محدود به مرزهاي جغرافيايي ايران نمي شود.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه مراسم يادواره شهداي شهر پيشوا در مصاحبه با  خبرگزاری صداوسیما افزود: ما در هر جایی نه فقط داخل مرزها بلکه در جغرافیای انقلاب اسلامی پاسخ به تروريستها از جمله اين اقدام انتحاري امشب زاهدان، به محکمترین وجه ممکن است و حتما دشمنان جوابهای خيلي خیلی محکم از پاسداران انقلاب اسلامی خواهند دید.

وي گفت: چهل سال است که از پاسداران انقلاب اسلامی شهید میشوند و انقلاب اسلامی ادامه دارد و پاسداری از انقلاب هم ادامه دارد و در این راه هم شهید شدن ادامه دارد چون نمیشود کارهای بزرگ کرد و ايثارگري در آن نباشد.

سردار فدوي گفت: خوشا به حال پاسدارانی که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی شهید شدند و این حقارت دشمن است وقتي در 22 بهمن شکوه همبستگي را ديدند و اين چیزی نیست جز کینه‌ای که چهل سال از  پاسداران انقلاب اسلامی و از همه مردم دارند.

وي افزود: اين کارهای زبونانه، هنر نيست که در اقدامي یک ماشین به ماشین بزند و عمليات انتحاري کند، این از شجاعت و ابتکار عمل و طراحی قوی نسيت بلکه حقيرانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین