کد خبر: ۵۷۴۹۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱

«بهنام بانی» اولین کنسرت بخش پاپ جشنواره فجر را روی صحنه برد+عکس

«بهنام بانی» خواننده پاپ اولین کنسرت بخش پاپ «سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر» را با نیم ساعت تاخیر روی صحنه برد.
آفتاب‌‌نیوز :
«بهنام بانی» خواننده پاپ اولین کنسرت بخش پاپ «سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر» را با نیم ساعت تاخیر روی صحنه برد.

بهنام بانی ساعت حدود ۱۰ شب کنسرتش دومش را با تاخیر نیم‌ساعته اجرای آهنگ‌های «تو دنیامی»، «تو شدی همه دنیام»، «نه نرو دیونه نکن»، «اختماتو وا ک نمیشه از تو دست کشید» و «این دل فقط مال تو» به روی صحنه برد. با این وجود سراسر سالن غرق در شادی و استقبال از این خواننده بود.

بانی بین هر کدام از آهنگ‌ها لب به سخن طنز می‌گشود و فضا را برای مخاطبین شادتر می‌کرد. او در ادامه آهنگ‌های «بسمه» و «کاشکی برگرده» را برای مخاطبین خواند که با استقبال مواجه شد.

در ادامه «میلاد جزئی» با گیتار بِیس و «هادی جداری» با ساکسیفون» به دونوازی پرداختند و قطعاتی را به صورت سولو برای مخاطبان به اجرا گذاشتند. پس از این دونوازی، بهنام بانی آهنگ «صد سال یکبارم هم کسی مثل من عاشق نمیشه» «نرو ای همه دنیام» را اجرا کرد. او سپس آهنگ جدیدی را که ۱۰ روز از انتشار آن می‌گذشت را با عنوان «دوست دارم به چه زبونی بهت بگم» اجرا کرد.

بهنام بانی بخاطر همکاری با حامد برادران در ۱۶ اثر موسیقایی از این هنرمند آهنگساز و تنظیم‌کننده تشکر ویژه کرد.

در این بخش «علیرضا غیاثوند» نوازنده گیتار آکوستیک به اجرای تک‌نوازی پرداخت که از توانایی و تسلط بالایی برخوردار بود. پس از آن بانی آهنگ «علاقه خاص» را که اولین همکاری او با حامد برادران و مربوط به سه سال پیش بود را به اجرا گذاشت.

بهنام بانی به عنوان آهنگ آخر اثر «قرص قمر» را دوبار به درخواست مردم و حاضرین در سالن اجرا کرد که با استقبال بسیار زیادی همراه بود.


منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین