کد خبر: ۵۷۵۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

ایران‎خودرو: دلالان و سودجویان عامل اصلی رشد قیمت‌های خودرو هستند!/منتظر آغاز شرایط فروش فوری ایران‌خودرو باشید!

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد: همزمان با عرضه تعداد بالایی از خودروهای تولیدی و با اجرای شرایط فروش فوری درروزهای آتی، حباب قیمت خودروهای این شرکت دربازار شکسته خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مصطفی خان‌کرمی با بیان این مطلب افزود: شرکت ایران‌خودرو با تمام توان خود و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به ایجاد بهبود وضعیت تولید تلاش می‌کند به طوری که در حال حاضر تحویل این شرکت به حدود روزانه ۱۵۰۰ دستگاه رسیده است.

به گزارش گروه صنعتی ایران‌خودرو، وی افزود: با توجه به سیاست‌های وزارت صمت و تلاش و همیاری زنجیره تأمین قطعات و واحدهای تولیدی شرکت ایران‌خودرو، عدد تحویل در آینده نزدیک به بیش از ۱۵۰۰ دستگاه نیز افزایش خواهد یافت. شرکت ایران‌خودرو طی روزهای آتی با فروش فوری و تحویل محصولات در سال ۹۷ با روند افزایش قیمت مقابله خواهد کرد.

وی افزود: متأسفانه دلالان و سودجویان که عاملان اصلی رشد قیمت‌ها در بازار هستند، همیشه منتظر فرصتی هستند که به موضوع افزایش قیمت سرعت بیشتری بدهند کما اینکه در روزهای جاری شاهد آن هستیم که دلالان از افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال و فرا رسیدن ایام نوروز سو استفاده نموده و از موقعیت و شرایط کنونی که براقتصاد کل کشور حاکم می‌باشد، حداکثر سودجوئی را می‌برند و ما درصدد هستیم که در مقابل این عده از مشتری‌نماها مقابله نموده و خودرو را به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم.

خان‌کرمی به مشتریان توصیه کرد که فریب این دلالان را نخورده و منتظر آغاز شرایط فروش فوری شرکت ایران‌خودرو باشند. اجرای فروش فوری محصولات ایران‌خودرو از روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه ۹۷ به صورت روزانه و مستمر از ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت به نشانی www.esale.ikco.ir آغاز خواهد شد. امیدواریم با عرضه مناسب در این ایام ضمن کنترل بازار و کاهش قیمت‌های افسارگسیخته بازار، نیاز متقاضیان واقعی را تأمین نمائیم. به منظور کوتاهی دست واسطه‌ها و برای اینکه محصولات به دست مصرف‌کنندگان نهایی برسد، از محدودیت‌هایی همچون هر کد ملی یک دستگاه، عدم امکان ثبت‌نام افرادی که طی ۱۸ ماه گذشته ثبت‌نام داشته‌اند، عدم امکان ثبت‌نام برای افراد زیر ۱۸ سال و… استفاده خواهیم نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین