کد خبر: ۵۷۶۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

پیروزی شیرین اتلتیکو برابر یوونتوس/شکست شالکه از منچسترسیتی در آلمان

اتلتیکو مادرید با پیروزی که برابر یوونتوس به دست آورد امید زیادی برای صعود به دور بعد خواهد داشت. سیتی هم در آلمان شالکه را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار به پایان رسید.

در حساس‌ترین دیدار اتلتیکو مادرید در متروپولیتانو از یوونتوس پذیرایی کرد و توانست پیروزی ارزشمند و شیرین را به دست آورد.

اتلتیکو مادرید با نتیجه دو بر صفر پیروزی بازی رفت شد تا امید زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

نیمه نخست این بازی کسل کننده و بدون خلق موقعیت بود و بدون گل هم به پایان رسید. با شروع نیمه دوم اتلتیکو مادرید به کلی متفاوت ظاهر شد.

جدی ترین موقعیت این بازی در آغاز نیمه دوم رقم خورد. در حالیکه کاستا با سنگربان یووه تک به تک شد ضربه او دقت لازم را نداشت.

چند دقیقه بعد این بار ضربه دقیق و فنی گریزمان را سنگربان یوونتوس به کمک تیر دروازه مهار کرد تا دروازه بسته نگه داشته شود.

آلوارو موراتا که به جای کاستا وارد میدان شد دروازه یوونتوس را باز کرد اما داور این گل را با کمک VAR مردود اعلام کرد.

سرانجام اتلتیکو مادرید مزد بازی خوب خود در نیمه دوم را گرفت و توانست توسط خیمنس در دقیقه ۷۸ گل نخست بازی را به ثمر رساند.

تنها ۵ دقیقه بعد این بار گودین دیگر مدافع اتلتیکو مادرید گلزنی کرد تا تیم سیمئونه یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد و امید زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

و اما در دیگر دیدار برگزار شد منچستر سیتی توانست در آلمان با نتیجه سه بر دو شالکه را شکست دهد تا شانس بسیار زیادی برای صعود داشته باشد.

گل‌های سیتی را آگرو، سانه و استرلینگ به ثمر رساندند این درحالی بود که بن طالب هر دو گل شالکه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین