کد خبر: ۵۷۷۴۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

وزش باد شدید در راه است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته بین 4 تا 12 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است گفت: امروز و فردا شاهد وزش شدید باد در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان از امروز تا شنبه نیمه ابری تا تمام ابری خواهد بود اظهار کرد: در برخی ساعات همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا شاهد وزش شدید باد در نقاط مختلف استان خواهیم بود افزود: به دلیل شدت وزش باد احتمال شکستن شاخه درختان، تابلوها و خسارت به بنرها و تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه از نظر تغییرات دمایی، دمای روزانه به دلیل بارش رحمت الهی چند درجه کاهش می‌یابد عنوان کرد: دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته بین 4 تا 12 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی با بیان اینکه تا چند روز آینده تغییر دمای محسوسی نخواهیم داشت خاطرنشان کرد: از روز شنبه احتمال بارش برف و باران در استان وجود دارد که این بارش‌ها در مناطق مرتفع به شکل برف خواهد بود.

باقری‌شکیب یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته فامنین با منفی یک درجه به عنوان سردترین و نهاوند با دمای 14 درجه گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین