کد خبر: ۵۷۷۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

توضیح معاون باشگاه استقلال درباره درگیری با حقیقی/ خطیر: ماجرا را تا آخر پیگیری می‌کنم

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره درگیری امروز (چهارشنبه) دروازه‌بان پیشین تیم‌ملی با او توضیحاتی داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اتفاق امروز که در مجموعه ورزشی انقلاب تهران رخ داد و علیرضا حقیقی دروازه‌بان پیشین تیم ملی بینی او را شکست، اظهار کرد: استقلال در چند وقت اخیر با مشکل روبه‌رو بود که به همین خاطر ما زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب را تا پایان فصل اجاره کردیم اما این زمین چمن شرایط خوبی نداشت و ما برای بهبود شرایط آن زمین چمن را به یک پیمانکار واگذار کرده بودیم. قرار است تا سال بعد تمرینات استقلال به این زمین منتقل شود. امروز برای بررسی فعالیت آنها به مجموعه انقلاب رفته بودم که دیدم یک دروازه‌بان به همراه یک مربی در حال تمرین در زمین هستند.

او افزود: من هم در حال عبور از زمین چمن بودم تا به ماشین‌آلات مربوط به احیای چمن برسم. در آن لحظه مربی و دروازه‌بان به سمت من آمدند و گفتند که امروز تردد در این مکان زیاد شده است و از من پرسیدن که چرا از آنجا عبور می‌کنم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در ادامه توضیحاتش بیان کرد: من به آنها گفتم که این زمین را باشگاه استقلال اجاره کرده است و تجهیزاتی که اینجا حضور دارد برای احیای زمین هستند. من نمی‌دانستم که آقای حقیقی آنجا هستند و او را هم ندیده بودم. مربی او به من گفت که این زمین در اجاره آقای حقیقی است. تمامی این اتفاقات در شرایطی رخ داد که مجموعه انقلاب از امنیت بالایی برخوردار است و به این راحتی‌ها اجازه نمی‌دهند تا ماشین‌آلات در آنجا رفت و آمد داشته باشند. در همین حال مربی حقیقی به من می‌گفت که شما حق ندارید که اینجا حضور داشته باشید که آقای حقیقی به سمت ما آمدند و پس از صحبتی که با مربی‌اش داشت با حالت بی‌ادبانه‌ای از من پرسید که شما کی هستید. او پس از اینکه حرف بی‌ادبانه‌ای به من زد با سر به بینی بنده کوبید.

خطیر در پاسخ به این سوال که آیا با حقیقی وارد جدال شده، گفت: نه اینطور نیست. بینی من کامل شکست و پس از آن حراست مجموعه نزد ما آمدند و به حقیقی گفتند که چه کسی به شما اجازه داده وارد مجموعه شوید. پس از آن هم حقیقی بازداشت شد و من هم به دادسرا رفتم. پس از آن هم به بیمارستان مراجعه کردم.

او افزود: این افراد فکر می‌کنند می‌توانند هر ناهنجاری در جامعه به وجود بیاورند. ممکن بود به جای من هر کس دیگری حضور داشت. این را هم در نظر بگیرید که چون من معاون باشگاه استقلال بودم روند قضائی با سرعت بیشتری طی شد. امکان داشت این بازیکنان با پول‌هایی که در می‌آورند و وجهه‌ای که برای خودشان ایجاد می‌کنند، هر کاری را در جامعه انجام دهند. امیدوارم یک روزی این موضوعات حل شود.

معاون باشگاه استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حقیقی همچنان بازداشت است، توضیح داد: تا جایی که من مطلع هستم او بازداشت است. البته من روند قضائی را خیلی مطلع نیستم ولی به من اطلاع دادند که او در بازداشت است. فعلاً سه چهار نفر هم به من زنگ زده‌اند که رضایت بدهم ولی من تا آخرش این قضیه را پیگیری می‌کنم، نه به این خاطر که معاون باشگاه استقلال هستم بلکه به این خاطر که این بازیکنان فکر می‌کنند با پول و قدرتی که به دست می‌آورند و به یک سلبریتی تبدیل می‌شوند قادر هستند هر ناهنجاری را در جامعه ایجاد کنند.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین