کد خبر: ۵۷۷۵۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰

واژگونی سواری زانتیا در خراسان شمالی/ سه کشته+عکس

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: واژگونی خودرو زانتیا در این استان باعث کشته شدن راننده و دو سرنشین خودرو شد.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا حسین زاده، اظهار کرد: یک دستگاه خودرو زانتیا چهارشنبه‌شب به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در محور شیروان به بجنورد واژگون شد و راننده و دو سرنشین آن کشته شدند.

وی به وضعیت راه‌های استان نیز اشاره کرد و افزود: هم‌اینک در محور بجنورد باران در حال باریدن بوده و سطح جاده لغزنده است.

واژگونی سواری زانتیا در خراسان شمالی/ سه کشته+عکس

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بر رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه و همراه داشتن وسایل گرمایشی برای جلوگیری از بروز تصادفات تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و پیش‌بینی بارش‌های رگباری، اعضای شورای مدیریت بحران استان و فرمانداری‌ها برای امدادرسانی در حادثه‌های احتمالی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی جوی ناپایداری از امروز تا اواسط روز شنبه در استان حاکم می‌شود به‌طوری که شدت و بالا بودن میزان بارش‌ها در جنوب استان پیش‌بینی‌شده است.

این سامانه سبب رگبار باران، رعدوبرق و در پاره‌ای نقاط تگرگ شده و در ارتفاعات و نقاط سردسیر هم برف و مه پیش‌بینی‌شده است.

فعالیت سامانه بارشی امروز بعدازظهر تا اوایل صبح پنجشنبه شدت دارد، همچنین جمعه بعدازظهر تا اواسط روز شنبه در پاره‌ای نقاط آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی‌شده است و در ارتفاعات و نقاط کوهستانی احتمال کولاک برف، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید پیش‌بینی‌شده است ولی سبب تغییر محسوس دمایی در استان نخواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین