کد خبر: ۵۷۷۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲

دلیل پایین آمدن ارزش پول ملی ایران به روایت صدیقی

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: اینکه امروز ارزش پول ملی ما پایین آمده است به خاطر این است که کار به اهلش واگذار نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
کاظم صدیقی صبح  امروز در دهمین همایش بین المللی سیره علوی که در دانشگاه لرستان برگزار شد، عنوان کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در کنار هم زیر پرچم ولایت قرار دارند که این جای خوشحالی دارد.

وی با بیان اینکه آنچه امروز مهم بوده این است که اقتصاد را بر پایه آنچه در قرآن است بدانیم، افزود: اقتصاد سکولاری هدف نداشته و زندگی در این سبک بی‌هدف است.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با بیان اینکه یکی از هدف‌های اقتصادی انقلاب برای این بوده که کارها از حالت جزیره‌ای بیرون بیاید، عنوان کرد: سیره علی (ع) در توجه به حوزه کار و تولید همتا ندارد.

وی با بیان اینکه هنوز آثار کار و تلاش حضرت علی(ع) در مدینه وجود دارد، یادآور شد: قناعت عزت و سرافرازی می‌آورد و این موضوع را می‌توان از حضرت علی الگو گرفت.

صدیقی به مدیریت در سیره علوی اشاره نمود و اظهار داشت: اینکه امروز ارزش پول ملی ما پایین آمده به خاطر این است که کار به اهلش واگذار نشده است.

وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ما استعدادهای شگرفی در کشور داریم؛ مانند شرکت‌های دانش‌بنیان که ظرفیت بالایی دارند و اینها همه نوید آینده روشنی را برای ما می‌دهند.

امام جمعه موقت تهران نیروهای مقاومت را پشتوانه بزرگی برای کشور دانست و گفت: از دیگر موضوعات مهم در مدیریت، مباحث فرهنگی است و این ضعف بودجه ریزی بود که کمترین بودجه را برای فرهنگ در نظر نگرفتند.

وی بیان داشت: مسائل فرهنگی در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و اینکه مسوولان استانی و محلی به این حوزه توجه کنند جای خوشحالی است.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین