کد خبر: ۵۷۷۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

کلاهبردار میلیاردی دستگیر شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان اردل متصدی يكی از دفاترخدمات پيشخوان دولت كه پس از كلاهبرداری پنج ميلياردی متواری شده بود، دستگير شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 غلامعباس غلامزاده در گفت‌وگو با فارس گفت: در پی وصول خبری مبنی بر وقوع کلاهبرداری گسترده توسط متصدی یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت در سطح شهرستان اردل مأموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: با انجام بررسی‌های دقیق مشخص شد متصدی این دفتر با وعده دروغین پرداخت سود غیرمتعارف 30 الی 40 درصد، مبالغ قابل توجهی را از مراجعان که اغلب کم‌سواد یا بی‌سواد بودند؛ اخذ و به‌همراه وجوه قبوض انشعابات دریافتی از مردم به حساب شخصی خود واریز کرده و از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: مأموران پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی این کلاهبردار را در یکی از استان‌های هم‌جوار شناسایی و دستگیر کردند.

 غلامزاده در پایان ادامه داد: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی و در بازجویی فنی پلیس به کلاهبرداری از 40 نفر از مراجعان به مبلغ پنج میلیارد ریال اعتراف که بعد از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین