کد خبر: ۵۷۷۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

گادوین منشا؛ پرسپولیسی‌ها این صحنه را نبینند+عکس

مهاجم تازه وارد استقلال کمتر از یک ماه بعد از حضورش در این تیم مواضع خود را کاملا تغییر داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مهاجم نیجریه‌ای تازه وارد استقلال که با درخشش در لیگ شانزدهم در پیکان نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت، استقلال و پرسپولیس را به عنوان مشتری خود می‌دید و در نهایت خیلی زود به عنوان شکار تابستانی پرسپولیس پیراهن این تیم را بر تن کرد.

او در مدت حضورش در پرسپولیس هرچند از نظر آمار گلزنی نتوانست درخشش سابق خود را به نمایش بگذارد اما گل‌هایی حساس نیز به ثمر رساند.

منشا که کاملا با فرهنگ ایرانی‌ها آشنا شده بود در ادامه با خواندن شعرهای ایرانی و ... به سوژه هواداران تبدیل شد تا عملکرد خارج از میدان او بیشتر مورد توجه باشد. این بازیکن که سابقه بارها کری خوانی برای استقلال را داشت و با نمایش عدد شش و بوسیدن پیراهن پرسپولیس به دنبال مستحکم کردن رابطه خود با هواداران بود، درادامه از سوی برانکو و بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات در لیست خروج قرار گرفت.

منشا اما در انتقالی جنجالی بلافاصله با استقلال به توافق دست یافت و به مهره مورداعتماد شفر نیز تبدیل شد. او در بازی امروز برابر فولاد اولین گل خود با پیراهن این تیم را نیز به ثمر رساند و جشن گل خود را با بوسیدن پیراهن آبی به اجرا گذاشت.

با این حال هواداران دو تیم کاملا به این نکته واقف هستند که نمایش تعصب اینچنینی خصوصا از سوی بازیکنان خارجی هیچگاه نمی‌تواند نمایانگر علاقه صادقانه و قلبی آنها باشد واین حرکت منشا نیز که پیش از این با پیراهن پرسپولیس نیز تکرار شده بود، یک شو بزرگ از سوی این مهاجم نیجریه ای برای کسب محبوبیت در بین هواداران تیم جدیدش است و شاید فصل آینده با پیراهن تیم دیگری نیز تکرار شود.

گادوین منشا؛ پرسپولیسی‌ها این صحنه را نبینند+عکس

منبع: خبرگزاری ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
یزدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
منشا عالی است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین