کد خبر: ۵۷۷۶۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

زغال‌گیری از درختان بلوط لرستان!+عکس

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر زغال‌گیری در روستای تِل‌مینه از توابع بخش ویسیان، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان به محل اعزام شدند و توانستند کوره‌های زغال‌گیری را در محل مذکور منهدم کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
شیرزاد نجفی به توقیف یکدستگاه خودروی پراید که در مسیر همان روستا زغال حمل می‌کرد اشاره کرد و افزود : تعداد ۹۰ بسته زغال غیرمجاز بلوط در خودروی مذکور کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

نجفی همچنین به توقیف یکدستگاه خودروی سایپا که چوب بریده شده بلوط را حمل می‌کرد اشاره  و خاطرنشان کرد : این چوب‌ها به مقصد اصفهان حمل می‌شد که توسط نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم آباد ضبط و پرونده این متخلفین برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال و چوب گفت: در برخورد با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال، با قطع درختان اقدام به تخریب عرصه‌های جنگلی می‌کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

وی حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و یادآور شد: شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع  به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارشات مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه‌های ملی است.

زغال‌گیری از درختان بلوط لرستان!+عکس

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین