کد خبر: ۵۷۷۷۰۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

یک کشته و 5 مصدوم بر اثر انفجار گاز در شهریار

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به انفجار گاز در منطقه شهریار و کشته شدن یک تن، از نجات کودک ۲ ساله از زیرآوار خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در ساعت ۱۷:۱۰ امروز در منطقه‌ای در شهریار انفجار گاز رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه دو ساختمان به طور کامل تخریب و یک واحد ۵۰ درصد آسیب دید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات در آوار و تیم تخصصی «سگ‌های زنده یاب» به محل حادثه اعزام شدند که در ابتدای این حادثه 4 مصدوم با همکاری آتش‌نشانی از زیرآوار خارج شدند و توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

تاجیک نوری با بیان اینکه تیم‌های اعزامی شامل ۱۶ نجاتگر کادر و داوطلب به همراه دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمکی در منطقه حادثه حضور داشتند،‌ بیان کرد: عملیات آوار برداری و نجات ادامه یافت تا دقایقی پیش یک کودک ۲ ساله زنده از زیر آوار خارج شدند.

وی با بیان این که متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد، گفت: در این حادثه متأسفانه یک نفر فوت کرده و به گفته مردم منطقه و تحقیقات ما همچنان یک نفر در زیر آوار‌ها وجود دارد که عملیات نجات و آواربرداری هم چنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین