کد خبر: ۵۷۷۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
استاندار هرمزگان:

برنامه مبارزه با پلاستیک اقدامی موثر برای حفاظت از محیط زیست است

استاندار هرمزگان گفت: حرکت پسندیده ای در راستای بازسازی و احیاء بافت های تاریخی شهر بندرکنگ و زیباسازی ساحل این منطقه آغاز شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
فریدون همتی شب گذشته(9 اسفند) در نخستین همایش مبارزه با غول پلاستیک که در شهر بندرکنگ برگزار شد، با قدردانی از اقدامات خوب شهرداری و شورای شهر بندرکنگ، عنوان کرد: شهرداری این شهر حرکت پسندیده ای را در راستای بازسازی و احیاء بافت های تاریخی شهر بندرکنگ و زیباسازی ساحل این منطقه آغاز و اجرایی کرده است.

وی ادامه داد: این اقدامات خوب می تواند بندرکنگ را به نگین شهر های ساحلی استان هرمزگان تبدیل کند.

استاندار هرمزگان افزود: طرح مناسبی جهت زیباسازی خور بندرکنگ ارائه شده که چهره این شهر تاریخی را زیباتر خواهد کرد و برای اجرای آن کمک لازم را انجام خواهیم داد.

همتی با بیان اینکه شهر تاریخی بندرکنگ از ظرفیت بزرگ هزاران سال تمدن و فرهنگ غنی مردمان این منطقه برخوردار است، اظهار کرد: با تکیه بر این ظرفیت عظیم می توان آینده ای درخشان برای بندرکنگ رقم زد.

وی برگزاری همایش و برنامه مبارزه با غول پلاستیک را یک اقدام موثر در راستای حفاظت از محیط زیست در سواحل بندرکنگ دانست.

استاندار هرمزگان از استقبال گرم و باشکوه مردم غرب هرمزگان به ویژه شهرستان بندرلنگه از رئیس‌جمهور قدردانی و بیان کرد: سفر رئیس جمهوری مصوبات خوبی برای شهرستان های غرب هرمزگان به همراه داشت که موجب برداشتن گام های موثری در راستای تقویت زیرساخت های این منطقه خواهد شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین