کد خبر: ۵۷۸۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
یک نماینده مجلس نوشته "ظریف، می‌داند متن محرمانه استعفا⁩یش، شنود و در سایت‌ها منتشر شده"

شنود ارتباط وزیرخارجه و رییس‌جمهور؟| متن استعفای ظریف چگونه به سایت‎های مخالف دولت رسید؟

علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید مجلس در توییتی نوشت: متن ایمیل محرمانه دکتر ظریف به رییس جمهور رصد و منتشر شده است. دکتر ظریف می داند ایمیلش به رئیس جمهور و متن محرمانه استعفایش شنود شده و در سایت ها منتشر شده اما چیزی نمی گوید.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا رحیمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «متن ⁧ ایمیل ⁩ محرمانه دکتر ⁧ ظریف به رئیس‌جمهور ⁩ چگونه رصد و منتشر شد؟

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این نماینده مجلس افزوده است: ‏دکتر ظریف، می‌داند ایمیلش به رئیس جمهور و متن ⁧ محرمانه ⁧ استعفا⁩یش، ⁧ شنود ⁩ شده و در سایت‌ها منتشر شده است، اما چیزی نمی‌گوید چون هم عادت کرده و هم دنبال حاشیه نیست. ‏در دیدار امروز نمایندگان امید با ظریف نکاتی شنیدنی در سخنانش بود.»

شنود ارتباط وزیر امور خارجه و رییس‌جمهور؟| متن استعفای ظریف چگونه به سایت‎های مخالف دولت رسید؟


دیدار نمایندگان به ظریف

شنود ارتباط وزیر امور خارجه و رییس‌جمهور؟| متن استعفای ظریف چگونه به سایت‎های مخالف دولت رسید؟
رییس جمهور و وزیران ارتباط ایمیلی ندارند

یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری اظهارات یک نماینده مجلس درباره شنود شدن استعفای ایمیلی وزیر امور خارجه به رییس جمهور را تکذیب کرد و گفت: اساسا بین رییس جمهور و وزیر امور خارجه و سایر اعضای هیات دولت ارتباط ایمیلی برقرار نیست.

در پاسخ به این اظهارات، یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهور به ایرنا گفت:اصلا بین رییس جمهور و اعضای هیات دولت ارتباط ایمیلی برقررا نیست و لذا شنود شدن ایمیل اساسا صحت ندارد.

این منبع با اشاره به توییت رحیمی درباره 'ایمیل محرمانه' گفت: اصولا دردولت هیچ مکاتبه محرمانه و دارای طبقه بندی از طریق ایمیل منتقل نمی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
1
0
اول بگویند چه کسانی ایمیل آنها را چک کرده بعد تکذیب کنند بااین که خودشان میگویند ایمیلی بین ظریف و رئیس جمهور رد و بدل نمی شود پس ادعای شنود برای چیست شما که وزارت اطلاعات دارید چرا از طریق آن وزارتخانه پیگیری نمیکنید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین