کد خبر: ۵۷۸۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

محسن هاشمی: بودجه انتقال پایتخت را به تهران بدهند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مخالفتش با انتقال پایتخت از تهران گفت: بودجه انتقال پایتخت را می‌توانند به تهران بدهند.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن هاشمی امروز در حاشیه صد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه‌ای که به ریاست جهانگیری امروز درخصوص انتقال پایتخت تشکیل می شود، گفت: هزینه انتقال پایتخت از تهران به جایی دیگر را می توان برای ساماندهی و بهبود وضعیت شهر خرج کرد.

 رییس شورای شهر تهران افزود: هر دولتی که سرکار می آید به این موضوع می پردازد اما نظر شهرداری و شورای شهر تهران این است که بودجه این انتقال را به تهران بدهند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
1
تهران و ساختار آن ظرفیت پایتخت را ندارد و هزینه کرد بودجه جز تأخیر در انتخاب راه درست چیزی حاصل ندارد پایتخت بودن تهران هم برای ساکنان و هم برای دیگر هموطنان باعث مشکلات عدیده ایست که همگان از آن مطلع هستند پس سنگ اندازی نکنید تا بلکه این غده سرطانی درمان شود . زیبنده نیست میهمانان این کشور در پایتختی پر از دود و ترافیک و هزاران آلودگی اسکان یابند در حالی که میتوان بهترین پایتخت را داشت و سمبول آراستگی و پاکی باشد که مکانهای بسیاری در کشور این قابلیت بالفعل را دارد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین