کد خبر: ۵۷۸۳۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

قاضی‌پور: نماینده نشوم می‌روم کشاورزی

نماینده مردم ارومیه در پاسخ به این سوال که اگر حتی این قانون هم به تائید نرسد اما گویا تذکراتی از دستگاه های نظارتی به شما داده شده است که دیگر ثبت نام نکنید چون رد صلاحیت می شوید گفت: «این موضوع کذب در کذب است هیچ مطلبی تا کنون مطرح نشده است. والسلام.»
آفتاب‌‌نیوز :
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه که در جریان انتخابات مجلس دهم صحبت هایش درباره زنان و سر بریدن اسرای عراقی حاشیه ساز شده بود و حتی تائید اعتبارنامهاش با اما و اگر مواجه شد. حالا با مصوبه جدید مجلس درباره محدودیت حضور نمایندگان برای ۳ دوره قاضی‌پور از جمله نمایندگانی است که تابلوی ایست این قانون شامل حالش می‌شود.

البته پیش از این که این طرح به تصویب مجلس برسد پچ‌پچ‌هایی درباره اخطار دستگاه‌های نظارتی به قاضی‌پور برای شرکت نکردن در انتخابات شنیده می‌شد. او درباره موضوع محدودیت نمایندگان و همچنین اخطار دستگاه‌های نظارتی برای رد صلاحیت شدنش می گوید: «درقانون اساسی به هیچ عنوان محدودیت نیست و این محدودیت یعنی حقوقی را از حقوق مردم کسر کردن ممکن است در یک حوزه انتخابیه پنج الی شش دور به نماینده شان رای بدهند این مردم را از رای دادن محروم کرد»

او در پاسخ به این سوال که آیا با این طرح مخالف هستید می گوید:«من فقط می دانم این با چند اصل قانون اساسی مغایر است. در قانون اساسی آزادی وجود دارد و شما نمی توانید  مردم را از چیزی که می خواهند محروم کنید. خیلی از نمایندگان شش دوره نماینده شده اند معلوم است که مردم این نماینده را می خواهند.»

قاضی پوردر پاسخ به این سوال که اگر حتی این قانون هم به تائید نرسد اما گویا تذکاراتی از دستگاه های نظارتی به شما داده شده است که دیگر ثبت نام نکنید چون رد صلاحیت می شوید گفت: «این موضوع کذب در کذب است هیچ مطلبی تا کنون مطرح نشده است. والسلام.» او وقتی بار دیگر سوال تکرار شد که یعنی برای نمایندگی در مجلس یازدهم هیچ توصیه و تذکری درباره کاندیدا نشدن در انتخابات دریافت نکرده اید گفت: نه به هیچ عنوان تذکری نداده اند»

او در پاسخ به این سوال که اگر دور بعد نتوانید نماینده شوید چه می کنید گفت: « میروم و کشاورزی می کنم.»

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
آنکه دور ماند از اصل خویش بازجویت روزگار وصل خویش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
تو از اولش هم یه رعیت بدردنخوربودی.حیف از کشاورزی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین