کد خبر: ۵۷۸۳۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

کشف خانه‌ای پر از موادمحترقه در مولوی

سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف حدود۱۰ هزار عدد مواد محترقه از منزلی مسکونی در خیابان مولوی خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ دوستعلی جلیلیان دراین باره گفت: در اوایل اسفند ماه امسال پرونده‌ای با موضوع نگهداری از مواد محترقه از سوی یکی از ساکنان خیابان مولوی به کلانتری ۱۱۳ بازار ارجاع داده شد که در آن تعدادی از اهالی محل عنوان کردند که مالک منزلی در خیابان مولوی به طور مستمر اقدام به جمع آوری محموله‌های حاوی مواد محترقه در محل سکونتش کرده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه در تحقیقات محلی صحت خبر مشخص شد، افزود: مأموران متوجه شدند که این فرد به طور مرتب در طول روز اجناس بسته بندی شده یا فله‌ای از مواد محترقه را در محل سکونتش جمع آوری می‌کند.

وی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیسی و گرفتن دستور از مقام قضائی مبنی بر دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی، تیمی از مأموران عملیات سرکلانتری ساعت ۸ صبح امروز برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه وی اعزام شدند.

جلیلیان با اشاره به اینکه مأموران پس از اطمینان از حضور متهم در محل سکونتش، عملیات دستگیری وی را انجام دادند، ادامه داد: مأموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل ۹ هزار و ۶۳۹ مورد انواع مواد حترقه از قبیل سیگارت، لانچر، کوزه و.... را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه متهم به همراه مواد محترقه کشف شده به سرکلانتری منتقل شد، گفت: پرونده متهم به دادسرای ناحیه ۱۲ تهران ارجاع شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین