کد خبر: ۵۷۸۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا؛

تساوی بدون گل ذوب‌آهن ایران و الزوراء عراق

ذوب آهن ایران و الزوراء عراق به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند.
آفتاب‌‌نیوز :
در شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر میزبان الزوراء عراق بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این تساوی، دو تیم امتیازات را تقسیم کردند و به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین دقایقی قبل از اتمام این بازی، الوصل امارات با یک گل النصر عربستان را شکست داد و صدرنشین گروه A شد.

نیمه نخست

بازی با برتری فنی ذوب آهن آغاز شد و این تیم توانست در دقایق نخست بازی چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه الزوراء خلق کند اما الزوراء در حدود دقیقه دهم این دیدار با با خلق موقعیتی بسیار خطرناک دروازه رشید مظاهری را تهدید کرد. در ادامه ذوب آهن تسلط خود بر توپ و میدان را گسترش داد و چند موقعیت دیگر را خلق کرد که بازیکنان این تیم در زدن ضربات پایانی کم دقت بودند.

در دقیقه ۳۳، ضربه ایستگاهی حبیب‌زاده به طور مستقیم به سمت دروازه جلال حسن، دروازه‌بان ملی‌پوش عراق رفت که ضربه او با واکنش خوب این دروازه‌بان به کرنر رفت. ستاره الزوراء دقایقی بعد ضربه سر بازیکن ذوب آهن را در شرایطی دشوار دفع کرد تا یاران منصوریان در رسیدن به گل ناکام بمانند. ذوبی‌ها در دقایق پایانی بازی چندین و چند موقعیت بسیار خطرناک را خلق کردند که بی‌دقتی بازیکنان این تیم در کنار درخشش جلال حسن دروازه‌بان الزوراء مانع از گلزنی نماینده ایران شد.

نیمه دوم

ذوب آهن در نیمه دوم همانند نیمه نخست تا مرز گلزنی به الزوراء پیشرفت اما هر بار یک پاس یا شوت اشتباه مانع از باز شدن دروازه جلال حسن شد. عمده حملات این تیم روی ارسال از جناحین بود که نبود بازیکن سر زن در خط حمله بیش از هر چیزی در ترکیب ذوب آهن مشهود بود. جلال حسن با درخشش ویژه در این دیدار، یک بار دیگر نمایش خوبش در تیم ملی عراق مقابل ایران را تکرار کرد.

در دقیقه ۷۸، الزوراء می‌توانست به گل برسد. روی اشتباه حدادی‌فر و عقب ماندن خط دفاعی ذوب‌آهن، الزوراء با ضد حمله سریع به محوطه جریمه نماینده ایران رسید که مهاجم این تیم با بی‌دقتی، خطرناک‌ترین موقعیت بازی را از دست داد تا منصوریان و یارانش نفس راحتی بکشند. ذوب آهن به منوال سابق چندین موقعیت دیگر هم داشت که ارسلان مطهری در متن اصلی این حملات بود اما ضربات کم دقت و درخشش جلال حسن مانع از گل شدن توپ‌ها شد.

این دیدار حساس در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب‌آهن ایران: محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (کارت زرد) (مهران درخشان مهر ۸۵)، علیرضا چراغعلی (زبیر نیک نفس ۷۵)، محمدرضا عباسی، رضا حبیب‌زاده (محمدرضا حسینی ۶۹) و امیرارسلان مطهری.

الزوراء عراق: جلال حسن، عباس قاسم، سامال سعید (کارت زرد)، محمد عبدالزهره، حسین جوید، علی رحیم، حسین حکیم، احمد فاضل، جبار کریم (کارت زرد)، مهند عبدالرحیم و علاء عباس.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین