کد خبر: ۵۷۸۶۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

رضا رشيدپور در برنامه تلويزيونی حالاخورشيد: بوی بهبود ز اوضاع سايپا می شنوم

مجري برنامه زنده تلويزيوني حالا خورشيد گفت: با تغييرات صورت‌گرفته در گروه خودروسازي سايپا، تحول رسانه‌اي بسيار خوبي در اين مجموعه ديده مي‌شود و بوي بهبود ز اوضاع سايپا مي‌شنوم.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌دنبال پخش دو آيتم ويدئويي ارسالي از سوي مشتريان گروه خودروسازي سايپا در بخش دوربين مردم برنامه حالاخورشيد، درخصوص يك‌دستگاه خودرو پرايد كه رنگ اين خودرو داراي اشكال بود و همچنين تصاوير پاركينگ خودروهاي دپو شده سايپا، مركز ارتباطات و امور بين‌الملل اين گروه جوابيه‌اي را ارسال كرد كه با واكنش مثبت رضا رشيدپور مجري اين برنامه مواجه شد.

وي با اشاره به ارسال جوابيه مركز ارتباطات و امور بين‌الملل گروه خودروسازي سايپا به برنامه حالاخورشيد درباره دو آيتم ويدئويي پخش شده در بخش دوربين مردم اين برنامه، ادامه داد: پاسخ سايپا بسيار خوب و دلگرم‌كننده بوده و نشان مي‌دهد اين گروه، شفاف‌سازي و رفع واقعي مشكلات مردم را در دستور كار خود قرار داده است.

گفتني است در برنامه حالاخورشيد دو آيتم ويدئويي درخصوص گروه خودروسازي سايپا به‌نمايش درآمد كه با واكنش مكتوب مركز ارتباطات و امور بين‌الملل اين گروه مواجه شد كه در آن، براي پيگيري و رسيدگي به مشكل يك مشتري و رفع عيب خودرو و همچنين دعوت از خبرنگاران و نمايندگان اين برنامه تلويزيوني و همچنين ساير رسانه‌ها باهدف شفاف‌سازي درخصوص خودروهاي  دپو شده ی ناقص و دارای کسری قطعات در پاركينگ سايپا، اعلام آمادگي شده است.

گفتني است با استقرار تيم مديریتی جديد گروه خودروسازي سايپا، عملكرد اين مجموعه در زمينه توليد، كيفيت، فروش و عرضه خودرو به بازار و همچنين فعاليت‌هاي حوزه ارتباطات به ‌ويژه در زمينه ارتباط شفاف و پاسخگو با رسانه‌هاي كشور، دچار تحولات چشمگيري شده است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین