کد خبر: ۵۷۸۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

بهبود معیشت مردم در اولویت برنامه های دولت قرار دارد

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه بهبود معیشت و سفره مردم در اولویت برنامه های دولت قرار دارد، گفت: دولت تلاش می کند تا مشکلات مردم کاهش یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود واعظی شامگاه سه شنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری با شبکه باران با اشاره به برنامه سفر دو روزه رئیس جمهور به استان گیلان، اظهار کرد: در مدت دو روزه سفر ریاست جمهوری به استان گیلان برنامه و پروژه‌هایی اجرایی می‌شود که حاصل تلاش دو سه ماهه اخیر مسئولان استانی است.

واعظی با بیان اینکه توجه به معیشت مردم مهم‌ترین برنامه دولت در شرایط امروز کشور است، افزود: دولت تلاش می‌کنند تا وضعیت معیشت و سفره مردم بهبود یافته و به همین منظور در بودجه سال ۹۸ تلاش شده تا درآمدهای دولت بیشتر به حقوق بگیران ثابت اختصاص یافته تا مشکلات مردم کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه در هفته های اخیر تلاش شده تا پروژه هایی که دارای پیشرفت ۸۰ تا ۹۰ درصدی است به همت دولت و با اختصاص اعتبار به پایان رسیده تا این سفر عیدی خوبی به مردم مهمان نواز گیلان داده شود، گفت: جلسات متعددی در گیلان و تهران برای رسیدگی به مهم‌ترین مطالبات مردمی در مرکز استان و شهرستان های مختلف برگزار شد تا تصمیمات لازم در کمیته‌های مختلف تا سال ۹۹ برای این استان اتخاذ شود.

رئیس دفتر ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه تلاش شده تا علاوه بر بودجه استانی و همچنین اجرای پروژه‌های ملی، بودجه‌ای اضافه برای اجرای پروژه‌هایی که به هر دلیلی در اولویت نیستند مد نظر قرار دهیم، تصریح کرد: در همین راستا در جلسه روز گذشته با جمع بندی همه گزارشات ریاست جمهوری رقم بسیار خوبی برای اجرای این پروژه در استان گیلان نهایی شده که فردا توسط ریاست جمهوری به اطلاع مردم استان گیلان می‌رسد.

مهر 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین