کد خبر: ۵۷۸۹۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

چرا در زمان ساخت جلوی احداث ویلاهای غیرمجاز لواسان گرفته نمی‌‎شود؟

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس ضمن تأکید بر برخورد قاطع نهادهای نظارتی با تخریب ویلاهای غیرمجاز در حاشیه تهران به ویژه لواسانات، گفت: سئوال این است چرا در زمان احداث بناهای غیر مجاز نهادهای نظارتی ایرادی به ساخت این بناها نمی‌گیرند و ضرورت دارد که از ساخت و سازهای اینگونه جلوگیری شود.
آفتاب‌‌نیوز :
فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به ویلاسازی‌های غیرمجاز در حواشی تهران به ویژه در لواسانات، تأکید کرد: باید با هر اقدام غیر قانونی توسط هر شخص در هر جایی برخورد شود و به هیچ عنوان اشخاص نمی‌توانند مانع از جلوگیری در اجرای قانون شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم وقتی ببینند و بدانند که چنین برخوردهایی حتی در سطح افراد شاخص هم صورت می‌گیرد، اعتمادشان به نظام بیشتر خواهد شد؛ گفت: وقتی ویلایی با یک هزار متر بنا تخرب می‎شود این یعنی اجرای قانون حتی برای افرادی که صاحب پول و قدرت هستند هم اجرا می‌شود و تبعیضی در این حوزه وجود ندارد.

تأکید مجمع نمایندگان استان تهران بر برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز

این نماینده مردم در مجلس با تأکید بر اینکه چنین برخوردهایی باید با قاطعیت ادامه داشته باشد، گفت: این موضوع در مجمع نمایندگان استان تهران نیز مطرح شده و اعضای مجمع بر برخورد قاطع با متخلفان نیز تأکید کرده‌‎اند.

سعیدی تصریح کرد: ای کاش مسئولان در هنگام ساخت جلوی احداث بناهای غیرمجاز را بگیرند و پیش از اینکه هزینه‌‎های هنگفت برای ویلایی صورت نگرفته از احداث آن جلوگیری شود.

مسئولان نظارتی در زمان ساخت ویلاهای غیرمجاز کجا هستند؟

وی ادامه داد: به ویژه مناطقی که از نظر جغرافیایی مناطق گرانی به شمار می‌آیند باید مورد مراقبت و کنترل شهرداری و نهادهای نظارتی باشند اما سئوال این است آیا مسئولان و ناظران از این ساخت و سازهای غیرقانونی بی اطلاع بوده‌‎اند؛ اگر می‌دانستند چرا در هنگام ساخت جلوی احداث این بناها گرفته نمی‌شود و این سئوالی است که برای مردم و نمایندگان مردم وجود دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: نمایندگان قطعا بر اجرای قانون تأکید دارند و هیچ اولویتی بالاتر از اجرای قانون نیست و اجازه اینکه برخی در اجرای قانون مستثنی شوند نباید به کسی داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین