کد خبر: ۵۷۹۰۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

وزیر ارتباطات: فضای مجازی میدان مبارزه و نبرد است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فضای مجازی با تهدیدها و فرصت‌هایی که در درون آن وجود دارد یک میدان مبارزه و نبرد است و باید در این میدان سخت با تمام قوا به مقابله برخیزیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد آذری جهرمی در نشست خبری شورای اداری شهرستان رودبار اظهار داشت: مردم شهرستان رودبار با وجود تولید سهم زیادی از زیتون کیفی کشور و در اختیار داشتن معادن غنی با مشکلات و معضلات عدیده‌ای مواجه هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با طرح این سئوال که ثروت ناشی از فروش زیتون و برداشت معادن رودبار به کجا می‌رود، عنوان کرد: معضلات شهرستان رودبار بیشتر در حوزه زیرساختی است و مسئولان و مدیران استان باید برای حل و فصل این مشکلات چاره‌اندیشی کنند.

آذری جهرمی بر لزوم آسیب‌شناسی مشکلات و ارائه راه‌حل‌های مناسب برای رفع آن‌ها در شهرستان رودبار تأکید کرد و ابراز داشت: مشکلاتی در حوزه نبود امکانات زیرساختی در این شهرستان به‌وفور به چشم می‌خورد که با بررسی و شناسایی توسط مسئولان امر قابل رفع هستند.

وی وجود بازار بزرگ عرضه زیتون و معادن را از جمله مزیت‌های شهرستان رودبار اعلام کرد و ابراز داشت: سرمایه بسیار خوبی از فروش محصول زیتون به دست می‌آید اما مشخص نیست این ثروت هنگفت دقیقاً کجا هزینه می‌شود در حالی‌که شهرستان رودبار با معضلات عدیده‌ای مواجه است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مشخص نیست مردم شهرستان رودبار برای حل مشکلات خود باید به کجا مراجعه کنند تصریح کرد: زیتون رودبار در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد بنابراین باید تلاش کنیم این محصول را در سطح جهانی تبلیغ کنیم.

آذری جهرمی شهرستان رودبار را معبر و دروازه استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم راه‌اندازی راه‌آهن در استان گیلان که تأثیر به‌سزایی در حمل و نقل و جابه‌جایی مسافران و گردشگران دارد بتواند بسیاری از مشکلات این شهرستان را حل و فصل کند.

وی برنامه‌ریزی برای سرمایه‌های موجود در شهرستان رودبار و استفاده بهینه از آن‌ها را در جهت ایجاد رفاه اجتماعی مورد تأکید قرار داد و افزود: در این مسیر با ظرفیت‌شناسی و برنامه‌ریزی صحیح برای استعدادها، می‌توان گامی محکم در زمینه رفع مشکلات منطقه برداشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تقویت اینترنت و شبکه‌های مخابراتی در شهرستان رودبار خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از روستاها به‌همت دولت تدبیر و امید از اینترنت برخوردار شدند و روستاهای باقیمانده نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده در اسرع وقت از این امکانات بهره‌مند می‌شوند.

آذری جهرمی فضای مجازی و لزوم استفاده درست و صحیح از آن توسط کاربران را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: این فضا در حقیقت با تهدیدها و فرصت‌هایی که در درون آن وجود دارد یک میدان مبارزه و نبرد است بنابراین باید در این میدان سخت با تمام قوا به مقابله برخیزیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین