کد خبر: ۵۷۹۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱

کوهن از سازمان ترامپ شکایت کرد

«مایکل کوهن» وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا از «سازمان ترامپ» به دلیل پرداخت نکردن حق الوکاله اش شکایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
کوهن در شکوائیه خود اعلام کرد که سازمان ترامپ برخلاف قراردادش، از سال 2018 پرداخت حق الوکاله وی را متوقف کرده است. گفته می شود که کوهن دریافت 1.9 میلیون دلار غرامت است.

به گزارش تارنمای هیل، کار چاق کن سابق ترامپ شکوائیه خود را به دادگاه ایالتی نیویورک در منهتن داده و در آن آمده است: سازمان ترامپ توافق کرده بود که تا حق الوکاله و هزینه هایی را که کوهن در ارتباط با موضوعات مختلف پرداخت کرده، به وی بدهد.
این شکوائیه می گوید، هنگامی که مشخص شد که کوهن با تحقیقات در مورد کارهایش برای سازمان ترامپ همکاری کند، این سازمان از پرداخت حق الوکاله و عودت هزینه هایش سر باز زده است.

سازمان ترامپ نام مجموعه ای متشکل از پانصد شرکت است که ترامپ تنها مالک یا مالک اصلی آنهاست. شکایت از این سازمان چند روز پس از آن مطرح شد که کوهن در جلسه استماع در کنگره دونالد ترامپ را متقلب و نژادپرست خواند.

کوهن متهم است که از جانب دونالد ترامپ به دو زنی که ترامپ با آنها رابطه نامشروع داشته، حق السکوت پرداخت کرده است. او به دلیل این تخلفات مالی به سه سال زندان محکوم شده است و طی هفته های آینده دوره محکومیت او آغاز می شود.

تحقیقات از کوهن در ارتباط با پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا انجام شده است. «رابرت مولر» بازپرس ویژه این پرونده است و انتظار می رود که نتیجه تحقیقات وی به زودی منتشر شود.

نهادهای اطلاعاتی آمریکا مدعی شده اند که روس ها به نفع ترامپ در انتخابات 2016 آمریکا دخالت کرده اند. اما روسیه این اتهام را رد کرده است.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین