کد خبر: ۵۷۹۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

رییس‌جمهور قبل از عید به بوشهر سفر می‌کند

استاندار بوشهر از سفر رییس جمهور به این استان خبر داد و افزود: در این سفر طرح ‌ها و پروژه‌ های مهم و تاثیرگذار در روند توسعه استان و کشور افتتاح خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: همچنین در سفر رییس جمهور مشکلات موجود در استان بررسی و راهکارهای حل آنها ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور پیش از عید به بوشهر سفر می کند، عنوان کرد: سفر رئیس‌جمهور کشورمان به استان بوشهر آثار مثبت زیادی خواهد داشت که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سفر هیات دولت به بوشهر پیش از پایان سال انجام می‌ شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت سرعت بخشی به تکمیل واحدهای نیمه تمام تولیدی و اقتصادی اظهار داشت: بایستی موانع پیش ‌روی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی رفع شود.

گراوند با تاکید بر لزوم حمایت از تولید، خاطرنشان کرد: به زودی پروژه‌ های نیمه تمام تولیدی و اقتصادی در سرتاسر استان با تامین تسهیلات بانکی از محل اعتبارات اشتغال زایی روستایی تکمیل خواهد ‌شد.

ایسنا 

وی تصریح کرد: باید نقش بانک‌ها در حل مشکلات بنگاه ‌های اقتصادی و تولیدی پررنگ‌تر شود تا زمینه های برطرف سازی تنگناهای پیش روی واحدهای نیمه تمام و راکد و همچنین ایجاد اشتغال در جامعه فراهم شود.

استاندار بوشهر با تقدیر از اداره کل شیلات در تدوین طرح پرورش آبزیان دور از ساحل اذعان داشت: با توجه به نبود زمین برای اجرای طرح ‌های آبزی ‌پروری در سواحل استان، اجرای طرح پرورش آبزیان دور از ساحل می‌ تواند در تولید آبزیان نقش آفرینی کند.

عبدالکریم گراوند تاکید کرد: ایجاد زیرساخت های اجرای طرح پرورش آبزیان دور از ساحل بایست به شکل متراکم و با همکاری بخش خصوصی انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین