کد خبر: ۵۷۹۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

هافبک اسبق آبی پوشان: استقلال می تواند در آسیا موفق شود

«علیرضا اکبرپور» هافبک اسبق آبی پوشان پایتخت گفت: استقلال تیم بزرگی است و در لیگ قهرمانان آسیا توانایی موفقیت و صعود از مرحله گروهی را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور موفق شد با تک گل «علی کریمی» مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری برسد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.

اکبرپور که برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر شده و قطعا در آینده نتایج بهتری نیز کسب می کند. اما اینکه گفته می شود پس از شکست مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا صعودش سخت شده، درست نیست. زیرا سال گذشته نیز چنین صحبت هایی درباره استقلال مطرح می شد ولی با شایستگی صعود کرد و در دوره جدید نیز یک شکست سبب عدم صعود استقلال نخواهد شد.

تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود که در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا انجام شد، با نتیجه 3 بر صفر برابر الدحیل شکست را پذیرفت.

وی درباره دیدار آبی پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی را هم از دست داد ولی در مجموع با یک گل به پیروزی رسید.

هافبک اسبق آبی پوشان پایتخت درباره شرایط بازیکنان خارجی استقلال عنوان کرد: خارجی های تیم به مرور زمان هماهنگ تر می شوند و امروز هم «اسماعیل گونسالوس» نسبت به دیدارهای گذشته نمایش بهتری ارائه داد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اُفت «مرتضی تبریزی» دیگر مهاجم آبی پوشان بیان کرد: وقتی بازیکنی برای حضور ثابت به تیمی می رود ولی بعد نیمکت نشین می شود، قطعا اُفت می‌کند. ولی هر بازیکنی برای حضور ثابت در ترکیب تیم باید تلاش کند و این مهم با حضور مهاجان زیاد در تیم استقلال سخت شده است.

ایرنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین