کد خبر: ۵۷۹۲۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

حمله جدید اسطوره پرسپولیس به کی روش و افشاگری دروغ بزرگ مرد پرتغالی !

استیلی در پاسخ به اینکه ۸ مـــــاه پیش کی‌روش در مصاحبه‌ای گفته بود برای ساختمان «پک» از جیبش تجهیزات خریده ، با عصبانیت و دلخوری گفت: ” هیچ چیزی از جیب کی‌روش نبوده و تمام امکانات از جیب فدراسیون فوتبال خریداری شده است.”
آفتاب‌‌نیوز : تمرینات تیم ملی امید ایران درحالی برگزار می‌شود که مشکل اصلی عدم همکاری باشگاه‌ها با این تیم در اردوی فعلی نیز همچنان ادامه دارد. در واقع مشکلات زیادی در مسیر امیدها همیشه وجود داشته و این‌بار هم این تیم برای رسیدن به المپیک مصائب زیادی را باید از پیش رو بردارد. در همین راستا و به بهانه پیگیری آخرین وضعیت تیم امید با حمید استیلی به گفت‌وگو پرداختیم.

از آخرین وضعیت تیم ملی امید بگویید.

حمید استیلی گفت:

    آخرین اردوی تیم از ۱۲ اسفند آغاز شد و بازیکنان دعوت‌شده به جز بازیکنان یکی، دو تیم به اردو آمدند. بازیکنان استقلال که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند و بازیکنان سایپا در اردوی جدید حضور نداشتند. البته دیروز با علی دایی صحبت کردم که موافقت کرد بازیکنان سایپا به اردو اضافه شوند. از این جهت مشکلی نداریم و فقط مشکل‌مان برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های خارجی است. طبق برنامه قبلی، کرانچار خواستار دو بازی تدارکاتی در این ماه شده بود که فراهم نشد.

 
این موضوع یک نشانه بد برای تیم امید نیست که شاید دوباره فردا حسرت گذشته را بخوریم؟

حمید استیلی گفت:

    ما نسبت به ادوار گذشته هر کاری را که باید انجام ‌شود تا جایی که بتوانیم انجام می‌دهیم، دوستان هم در این راه به ما کمک می‌کنند. به‌طور مثال مسئولان ورزشگاه آزادی پذیرفته‌اند که هر سه بازی تیم امید در زمین اصلی این ورزشگاه انجام شود.

 

قبلا اعلام کردید قرار است فدراسیون با تیم‌هایی که با تیم امید همکاری نمی‌کنند، برخورد کند.

    درست است و باشگاه‌ها هم همکاری لازم را دارند و دیروز هم مقرر شد بازیکنان سایپا به اردو بیایند.

به دایی چه گفتید که راضی شد؟

حمید استیلی گفت:

    آنها هم حق داشتند و درست می‌گفتند که این اردو در فیفادی نیست. سایپا هم تیم جوانی به شمار می‌رود و از این جوانان استفاده می‌کند. ما هم می‌خواستیم تعاملی داشته باشیم و در همین راستا بازیکنان را در این هفته در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌دهیم که البته این موضوع ریسک بزرگی است، چون اگر بازیکنان آسیب ببینند، کارمان خیلی سخت می‌شود، همان‌طور که صیادمنش آسیب دید. البته معتقدم باید اردوی تیم امید در تقویم سازمان لیگ دیده می‌شد که این اتفاق نیفتاد و این مشکلات را به وجود آورد.

 
یعنی مشکل از طرف آقای فتاحی و دوستانش در سازمان لیگ بود؟

حمید استیلی گفت:

    اردوهای ما اکثرا در فیفادی بود و دوستان زمان اردوی فعلی را در تقویم لحاظ نکرده بودند. کرانچار هم چون یک مربی حرفه‌ای به شمار می‌رود، سعی کرد با تصمیماتش به باشگاه‌ها آسیب نزند که در همین راستا اردوهای قبلی امید نیز در روزهای فیفادی برگزار شد.

 
با توجه به این اتفاقات تیم ملی امید راهی المپیک می‌شود؟

حمید استیلی گفت:

     
   خیلی سخت است. در تلاشیم و امیدوارم بازیکنان هم در همین راستا تلاش کنند تا ابتدا از گروه خود صعود کنیم. کارمان بسیار سخت است، چون عراق هم در گروه ماست و از هر گروه فقط یک تیم راهی مرحله نهایی می‌شود.

 
عراق را باید سرسخت‌ترین رقیب تیم امید دانست.

    درست است. پنج بازیکن این تیم در جمع تیم اصلی عراق در جام ملت‌ها بودند و تجربه خوبی دارند. کارمان سخت است اما اگر همه کمک کنند و هواداران هم ما را تنها نگذارند، ایمان داریم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

 از ساختمان پک چه خبر؟ به نظر می‌رسد بعد از رفتن کی‌روش، این ساختمان هم آزاد شد!

حمید استیلی گفت:

    درحال حاضر تمرینات تیم امید عصرها در این ساختمان برگزار می‌شود. دیروز دفترمان هم در این ساختمان به ما تحویل داده شد و همه شرایط خوب است.

 
۸ مـــــاه پیش کی‌روش در مصاحبه‌ای گفته بود برای ساختمان «پک» از جیبش تجهیزات خریده. آنها را که با خودش به کلمبیا نبرده است؟

    (با تعجب و عصبانیت ) هیچ چیزی از جیب کی‌روش نبوده و تمام امکانات از جیب فدراسیون فوتبال خریداری شده است.

فرهیختگان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
2
برای خودشان دری وری از قول دیگران می نویسند بعد هم با عصبانیت به دری وری ها جواب می دهند تا مطرح شوند
طرف خیلی راحت جا پیدا کرد و همه ی این حضرات می گفتند هیچ جایی او را نمی خواهد با حقوق چند برابر حقوق ایران به یک کشور کوچ تر از ایران رفت کسی هم فکر نکرد مربی گرانی بوده است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
1
عجب روزگاری شده.اوازرئیس فدراسیون هم بیشتراطلاعات دارد.چرانمی داننددرچارچوب وظایف اداری- فنی بایدکارکنند.اورفته وبه تیم بالاترازماهم شروع بکارکرده،شماببینیم حریف عراق می شوید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین