کد خبر: ۵۷۹۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

محو شدن تدریجی ستاره استقلال ؛ شفر و تبعید فوق ستاره!

روح‌الله باقری را زمان نسبتا طولانی است که دیگر در ترکیب استقلال نمی‌بینیم. مهاجمی که دربدو ورود به استقلال بسیار تاثیرگذار نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز : روح‌الله باقری را زمان نسبتا طولانی است که دیگر در ترکیب استقلال نمی‌بینیم. مهاجمی که دربدو ورود به استقلال بسیار تاثیرگذار نشان داد.

هنوز دریبل‌ها و گلزنی‌های روح‌الله در هفته‌های آغازین لیگ هجدهم به یادمان هست. او امیدوارمان کرده بود و انتظار می‌رفت در استقلال به عنصری کلیدی بدل شود.

بازیکنی همواره حاضر در ترکیب استقلال. باقری اما به هردلیل آرام، آرام از ترکیب استقلال دور شد و نتوانست انتظار سرمربی استقلال را برآورده کند.

او کار را به نقطه‌ای رساند که سران باشگاه استقلال تصمیم گرفتند در نیم‌فصل دو مهاجم و یک هافبک گلزن خارجی را به خدمت بگیرند.

شاید آن روزکه استقلال هم گونسالوس و منشا را به خدمت گرفت و پاتوسی را هم در اختیار داشت، روح‌الله باقری به پیشنهاد بازگشت به نساجی پاسخ مثبت می‌داد تا شاید درآن تیم دوباره شکوفا شود اما شاید باقری ازهمین بازگشت به عقب واهمه داشت که تصمیم گرفت به رغم آگاهی که از نیمکت‌نشینی‌های مداوم در نیم‌فصل دوم دارد، همچنان در استقلال بماند.

باقری با همین وضعیت به جلو پیش خواهد رفت.

نیمکت‌نشینی و گاهی هم خروج از لیست هجده نفره استقلال که اخیرا در بازی با نفت مسجد سلیمان نیز برایش رخ داده است. باقری تنها باید منتظر یک فرصت ایده ال دیگرباشد.

فرصتی که بعید نیست در این استقلال پرنوسان به زودی برایش پدید آید. کافی است، مهاجمان استقلال دوباره گل نزنند!

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین