کد خبر: ۵۷۹۴۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

مدارس ابتدایی بیرجند در پی بارش برف تعطیل شد| تعطیلی شیفت صبح مدارس در زاهدان ‌

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش بیرجند گفت: بنا بر تصمیم مراجع ذیصلاح تمامی مدارس دوره ابتدایی و مراکز پیش دبستانی شهرستان بیرجند به علت بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی معابر در نوبت صبح روز یکشنبه نوزدهم اسفند تعطیل است .
آفتاب‌‌نیوز :
علی مهرجویی گفت: این تعطیلی صرفا مخصوص مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی در نوبت صبح است و فعالیت تمامی مدارس دوره متوسطه و ابتدایی در نوبت عصر به قوت خود باقی است.

وی اظهار کرد: دانش آموزان، اولیا و همکاران تمامی اخبار پیرامون تعطیلی و فعالیت مدارس شهرستان را صرفا از طریق پایگاه اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند و صدا و سیمای خراسان جنوبی پیگیری کنند و به شایعات احتمالی توجهی نکنند.

تعطیلی شیفت صبح مدارس مقطع ابتدایی در زاهدان ‌

‌سرپرست فرمانداری زاهدان خبر داد: به دلیل شدت بارندگی و شرایط نامساعد جوی، مدارس ابتدایی در شیفت صبح امروز یکشنبه نوزدهم اسفند ماه در شهر زاهدان تعطیل است.

نخعی همچنین از آمادگی نیروهای امدادی استان خبر داد و گفت: نیروهای هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در شهرهایی که بارندگی دارند به حالت آماده باش هستند.

همچنین اداره هواشناسی استان نیز در اطلاعیه هایی که از روزهای قبل صادر کرده بود برای شنبه شب و  امروز یکشنبه در نیمه شمالی استان (از خاش و ارتفاعات شمالی ایرانشهر و بزمان به سمت شمال استان) رگبار ملایم تا متوسط و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و احتمال جاری شدن موقتی روان آب وجود دارد.

در اطلاعیه هواشناسی همچنین آمده است، روز یکشنبه در شمال، مرز غربی و نیمه شرقی استان وزش باد از سمت شمال انتظار می‌رود و علاوه بر گرد و خاک سبب کاهش موقتی دما خواهد شد.

یکشنبه روی دریای عمان وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم خواهد شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین