کد خبر: ۵۷۹۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

صف 8 هزار نفری دانشجویان برای دریافت ارز

حدود هشت هزار دانشجوی ایرانی خارج از کشور برای دریافت این ارز، درخواست های خود را به سازمان امور دانشجویان ارسال کردند که این درخواست ها در اختیار بانک های عامل قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: هشت هزار دانشجوی ایرانی خارج از کشور برای دریافت ارز به نرخ شناور در سامانه سجاد این سازمان ثبت نام کردند.

مجتبی صدیقی در مورد تعیین تکلیف ارز دانشجویی برای سال آینده، اظهار کرد: بر مبنای بخشنامه بانک مرکزی در شش ماهه دوم سال 97، ارز دانشجویان غیربورسیه خارج از کشور به نرخ شناور پرداخت شد.

وی افزود: حدود هشت هزار دانشجوی ایرانی خارج از کشور برای دریافت این ارز، درخواست های خود را به سازمان امور دانشجویان ارسال کردند که این درخواست ها در اختیار بانک های عامل قرار گرفت.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد تعیین تکلیف ارز دانشجویی سال 98، توضیح داد: برای شش ماه اول سال 98 منتظر بخشنامه ابتدای سال بانک مرکزی هستیم.

صدیقی، گفت: پس از صدور این بخشنامه، سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان برای دریافت درخواست ها فعال می شود و به روال سال جاری تقاضاها به بانک ها ارسال خواهد شد.

یادآور می شود، دانشجویان ایرانی خارج از کشور که متقاضی دریافت ارز هستند تا فردا 20 اسفندماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان برای دریافت این ارز درخواست خود را ثبت کنند.

ثبت نام برای ارز دانشجویی از 19 آبان ماه امسال آغاز شده است.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
عزیز من اعداد فارسی چه اشکالی دارند که از اعداد انگلیسی استفاده کرده اید؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین