کد خبر: ۵۷۹۸۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰

جدال حساس سرخابی‌ها با العین و السد/خاطره شیرین یاران ژاوی برای برانکو تکرار می‌شود؟

دو نماینده پرطرفدار ایران باید در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان قدرتمندی از امارات و قطر بروند.
آفتاب‌‌نیوز :
 در حساس‌ترین بازی‌های دور دوم گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف حریفان اماراتی و قطری خود می‌روند. دو تیم در نخستین بازی‌های خود نتایج خوبی کسب نکردند و پیروزی در بازی‌های امروز (سه‌شنبه) می‌تواند کلید صعود آن‌ها به دور حذفی باشد.

استقلال ایران – العین امارات؛ به وقت انتقام!

نماینده‌های ایران و امارات در حالی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که استقلالی‌ها روزهای خوبی را در لیگ برتر ایران پشت سر می‌گذارند و ضمن جبران کردن اختلاف با صدرنشینان، توانستند ۴ بازی آخر خود در لیگ برتر را ببرند. البته شاگردان شفر در بازی نخست خود در مرحله گروهی در زمین الدحیل شکست خورده‌اند و حالا انگیزه دو چندانی برای مغلوب کردن میزبان خود دارند.

الله‌یار صیادمنش و مهدی قائدی به دلیل مصدومیت و حضور در اردوی تیم ملی امید در لیست استقلالی‌ها قرار ندارند و وریا غفوری و فرشید اسماعیلی که در دیدار با نفت مسجدسلیمان غایب بودند، به احتمال زیاد در ۱۱ نفر اصلی استقلال قرار خواهند گرفت. در سوی دیگر العین روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در ۳ بازی از ۵ بازی آخر خود شکست خورده است. تیم دوم لیگ امارات با صدرنشین این جدول یعنی الشارجه اختلاف زیادی پیدا کرده و همچنین دو بازیکن اصلی خود یعنی محمد عبدالرحمن و کایو را در اختیار دارد. مارکوس برگ و روبن ریبیرو از ستاره‌های اصلی تیمی هستند که در بازی نخست دور گروهی با نتیجه یک بر صفر در خانه مغلوب الهلال عربستان شد.

السد قطر – پرسپولیس ایران؛ خاطرات خوش نیمه‌نهایی

پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۹:۱۵ مهمان صدرنشین لیگ ستارگان قطر است که خاطره خوشی از دیدار با این تیم دارد. پرسپولیس سال گذشته با پیروزی برابر السد در قطر و تساوی در ایران برای نخستین بار فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد و حالا برانکو و تیمش می‌خواهند دوباره این کار را در زمین تیم متمول قطری انجام دهند. طبق اعلام برانکو پرسپولیس یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های خود یعنی مهدی ترابی را در اختیار ندارد اما غیبت او در بازی فردا هنوز قطعی نشده است. پرسپولیس که در لیگ برتر با توقف برابر نساجی فاصله‌اش با سایر تیم‌ها کمتر شد.

صدرنشین لیگ برتر ایران و نایب قهرمان آسیا در اولین بازی خود در این فصل لیگ قهرمانان آسیا در خانه مقابل پاختاکور ازبکستان متوقف شد و السد برخلاف انتظارها مقابل الاهلی عربستان با دو گل عمرالسوما شکست خورد. پیروزی برای هر یک از دو تیم در دیدار امروز (سه‌شنبه) حیاتی است و به نظر نمی‌رسد شاگردان فریرا و برانکو بازی محتاطانه‌ای را به نمایش بگذارند و این در حالی است که حضور ژاوی در این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین