کد خبر: ۵۷۹۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پنجشنبه آخرسال + مسیرهای پیشنهادی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران‌بزرگ تمهیدات این پلیس برای پنجشنبه و جمعه آخرسال را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا مهماندار اظهارکرد: طبق یک سنت و اعتقاد مذهبی همه ساله شهروندان در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال به زیارت قبور شهدا و اهل قبور رفته و با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را زنده نگه می‌دارند که در سال جاری نیز مراسم مذکور ۲۳ و ۲۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس راهور در بهشت زهرا (س) ، حرم مطهر امام خمینی‌(ره)، حرم مطهر حضرت عبدالعظیم ،امام‌زاده صالح، امام‌زاده اسماعیل، امام‌زاده علی اکبر چیذر حضور خواهند داشت، گفت: طرح ترافیکی پلیس از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ اسفند آغاز شده و تا عادی شدن وضعیت و البته در روز اول عید نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: براین اساس در مرقد مطهر حضرت امام خمینی‌(ره) و معابرهای منتهی به بهشت زهرا(س) محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده است.

مهماندار درباره محدودیت‌های تردد خودروها نیز گفت: محدودیت از جاده قدیم قم به سمت بلوار علامه عسگری و از جاده قدیم قم به سمت بزرگراه شهید آوینی در صورت تراکم خودروها اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه جاده سایت در حاشیه قطعات جدید بهشت زهرا(س) به سمت شمال یکطرفه خواهد بود، گفت:  محدودیت تردد وسایل سنگین
 از آزادگان به سمت بزرگراه شهید رجایی جنوب، از بزرگراه آزادگان به سمت بزرگراه شهید هاشمی، بزرگراه صالح‌آباد و جاده قدیم قم به سمت شمال از تقاطع سالمندان و هدایت وسایل نقلیه سنگین به سمت جاده ورامین اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران‌بزرگ افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین در بزرگراه شهید رجایی، بزرگراه امام علی(ع) و بزرگراه شهید هاشمی از ساعت چهار  تا ۲۲ روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفندماه ممنوع است.

وی به شهروندان توصیه کرد که برای زیارت اهل قبور از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و اگر قصد استفاده از خودروی شخصی به بهشت زهرا(س) را دارند از مسیرهای پیشنهادی استفاده کنند.

مهماندار افزود: در مسیر اول شهروندان ساکن مناطق غربی و شمال‌غربی می‌توانند از میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان فتح، بزرگراه شهید کاظمی، آزادراه خلیج فارس، بلوار علامه عسگری، بهشت زهرا(س) تردد کنند.

 مهماندار ادامه داد:  مسیر دوم برای شهروندان ساکن مناطق مرکزی و شمالی، خیابان توحید، میدان جمهوری، بزرگراه نواب، میدان ۹ دی، بزرگراه شهید هاشمی، بزرگراه شهید تندگویان، بهشت زهرا(س) است و مسیر سوم نیز برای شهروندان ساکن مناطق شرقی و شمال‌شرق است که از بزرگراه آزادگان، بزرگراه شهید رجایی، جاده قدیم قم به سمت جنوب و عبور از سه راهی باقرشهر، بهشت زهرا(س) انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین