کد خبر: ۵۸۰۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

حضور وزیر کشور فرانسه در یک باشگاه شبانه خبرساز شد

تصاویر منتشر شده از حضور «کریستوف کاستانر» وزیر کشور فرانسه به همراه یک زن غریبه در یک باشگاه شبانه خبرساز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
تصاویری در فضای مجازی و برخی سایت های فرانسوی منتشر شده که نشان می دهد کریسوف کاستانر وزیر کشور فرانسه شامگاه نهم مارس (18 اسنفد) در یک باشگاه شبانه دیده شده است.

کاستانر درباره این تصاویر که ساعاتی پس از هفدهمین شنبه اعتراض های مردمی به سیاست های اقتصادی دولت موسوم به جلیقه زردها منتشر شده، روز گذشته (جمعه) توضیحاتی ارائه کرد.

شبکه رادیو تلویزیونی «ار تی ال» فرانسه در تارنمای خود نوشت: در مورد تصاویری که از حضور وزیر کشور فرانسه در یک باشگاه شبانه منتشر شده کاستانر گفته 'هیچ جنجالی وجود ندارد و او از ایمنی خود مطمئن' بود. 

کاستانر گفته که این تصاویر مربوط به پنجاهمین سالگرد مرکز ملی آموزش نیروهای ژاندارمری (CNEFG)است.
وی درباره همراهی با یک زن غریبه به نام 'اما' در این جشن که در یک رستوارن معروف در منطقه هشتم پاریس برگزار شده بود، توضیح داده که 'ما در یک مکان خصوصی، یک رستوران بودیم و او(خانم غریبه) به خوبی می داند چگونه کارآمد و محرمانه باشد. 

این میهمانی شبانه در رستوران 'نوتو' از سوی 'تدی رینر' (Teddy Riner) ستاره جودو ترتیب داده شده بود که کاستانر به عنوان میهمان در این جشن حضور داشت.

کاستانر گفته که 'بودن به عنوان وزیر کشور در هفت روز هفته مانع از این نمی شود که دعوت برای حضور در یک جشن را نپذیرم و می توانم آزادانه به این جشن بروم. بقیه مسائل حریم خصوصی من است.'
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین