کد خبر: ۵۸۰۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

جنگ منچستری‌ها برای جذب ستاره بارسلونا

ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی بارسلونا عملکرد خوبی در این تیم داشته اما ممکن است در پایان فصل از جمع شاگردان والورده جدا شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مدافع فرانسوی سه سال قبل و با پرداخت مبلغ 20 میلیون یورو از لیون به بارسلونا پیوست و حالا ممکن است از جمع کاتالان‌ها جدا شود. بارسلونا علاقه‌مند است ماتیاس دی‌لیخت مدافع جوان و آینده‌دار آژاکس را جذب کند و با توجه به حضور پیکه و لگنت ممکن است اومتیتی قربانی این اتفاق شده و از بارسلونا در پایان فصل جدا شود.

اومتیتی که به تازگی از مصدومیت رها شده در لیست دشان برای دیدارهای ملی حضور دارد و در بازی‌های آینده قادر به همراهی بارسلونا خواهدبود. اما به نظر می‌رسد در صورت جذب دی‌لیخت مدیران باشگاه مشکلی با جدایی این بازیکن نداشته باشند و پیشنهادات او را بررسی خواهند کرد.

منچستر سیتی و منچستر یونایتد دو تیم اصلی خواهان اومتیتی هستند که در تابستان برای جذب این بازیکن تلاش می‌کنند. یونایتدها چند سالی است که به دنبال مدافع وسط باکیفیت هستند و جذب اومتیتی می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد. باتوجه به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا اومتیتی احتمالا مقابل منچستر یونایتد بازی خواهدکرد و این شانس را دارد برابر تیم آینده خود به میدان برود.

در سمت دیگر سیتیزن‌ها به دنبال جذب بازیکنی سطح بالا در این پست هستند و به نظر می‌رسد از لحاظ مالی مشکلی برای خرید اومتیتی نداشته باشند. هم‌چنین می‌توان گفت حضور مانگالا، بنجامین مندی و کوین لاپورته که در تیم ملی فرانسه با اومتیتی هم‌بازی هستند می‌تواند دلیل خوبی برای انتقال اومتیتی به اتحاد باشد.

البته اگر خبرهای مربوط به محرومیت نقل و انتقالاتی منچستر سیتی تبدیل به واقعیت شود، منچستر یونایتد بدون هیچ دردسری می‌تواند به جذب مدافع ملی‌پوش بارسلونا فکر کند.

ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین