کد خبر: ۵۸۱۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

رونمایی از پوستر سریال «کاشوخین»/ پخش در نوروز 98

کیوان محسنی کارگردان جوان اهل گراش که تا پیش از این با جوایز متعدد فیلمسازی شناخته شده است، سریال بومی «کاشوخین» را با حضور بازیگران داخلی و خارجی و با یک گروه بین المللی ساخته است.
آفتاب‌‌نیوز :
«کاشوخین» نام این سریال است که یک تریلر/اکشن ایرانی است و در چشم اندازی بومی و اگزوتیک تلاش یک خرده تبهکار شهرستانی را برای گرفتن انتقام خون رفیقانش نشان می دهد. او تک و تنها مسیری طولانی، شامل پنج خان، را طی می کند و پس از تعقیب و گریز، تیراندازی، تصادف و دردسرهای فراوان به نقطه ای برای گرفتن انتقام می رسد.

بازیگران اصلی این پروژه عبارتند ازصالح شهبازی و علی گراشی که در کنار مرتضی خانجانی، سروش شاکر، فاضل فروتن، علی اکبر طاهریان، مجید راستی، علی کمیلی و... به ایفای نقش می پردازند.

رونمایی از پوستر سریال «کاشوخین»/ پخش در نوروز 98

نام این سریال از یک ترکیب دو اسمی به زبان محلی گراشی و به معنای درگیری بین دو نفراست که احیانا به کشتن و خونریزی منجر می شود برگرفته شده و کیوان محسنی که اصالتا اهل گراش است این نام را با هدف تناسب محتوایی و محلی بین عناصر فیلمنامه انتخاب کرده است. 

همچنین یکی از بازیگران این سریال والریا سوتک (Valeriya Tsvietok) نام دارد که بانوی شایسته کشور مولداوی در سال ۲۰۱۶ و نماینده همان کشور در MISS ASIA است. او‌ تاکنون در ده ها فیلم کوتاه، تئاتر و تیزر تبلیغاتی بازی کرده است

قرار است این سریال از چهارم فروردین و در11 اپیزود  به صورت هفتگی از طریق رسانه اینترنتی فیلیمو منتشر شود .همچنین علاوه بر سرمایه گذاری فیلیمو، شرکت کریتیو زون (creative zone ) وظیفه آماده سازی مراحل تولید در کشور امارات را بر عهده داشته است.
دیگر عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کنندگان: پویان صدقی و محمد تیموری، کارگردان: کیوان محسنی، سرمایه گذار: رسانه اینترنتی فیلیمو، نویسنده: عطا مجابی، گروه نویسندگان: امید وحیدی، تارا رصافی، فرزانه قائمی زاده، با تشکر از : متین ایزدی، مدیر فیلمبرداری: احسان فرنام، صدابردار: ساسان کاوه، موسیقی: بامداد افشار، تدوین: عماد خدابخش، دستیار تدوین: علیرضا یاوری، صداگذاری و طراحی صدا: رامین ابوالصدق، تصحیح رنگ و جلوه های ویژه: علیرضا قادری، تهیه کننده اجرایی کشور امارات متحده عربی: سعید روانبخش، عکاس: عدنان دلخسته، دستیار تهیه: جواد رادمرد، طراح پوستر: کیوان محسنی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین