کد خبر: ۵۸۱۶۹۶
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

نتانیاهو تحریم‌های ضد ایرانی را به سران آمریکا تبریک گفت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه اقدام دولت آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید ضدایرانی را به سه مقام آمریکایی تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از اعمال تحریم‌های جدید توسط آمریکا علیه ایران استقبال کرد و آن را به «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه این کشور و «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید تبریک گفت. 

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه، دوم فروردین اعلام کرد اسامی ۱۴ شخصیت حقیقی و ۱۷ نهاد مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را در فهرست تحریم‌های این نهاد (SDN) قرار داده است. 

روزنامه تایمز اسرائیل روز شنبه به نقل از مقام‌های آمریکایی نوشته تصمیم برای اعمال این تحریم‌ها تا حدی بر پایه ادعاهایی که اسرائیل علیه ایران مطرح کرده اتخاذ شده است.

وی همچنین  قبل از عزیمت به واشنگتن گفت با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا درباره ایرانی رایزنی خواهد کرد. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «امروز برای دیدار با رئیس‌جمهور ترامپ عازم واشنگتن می‌شوم. از او بابت شناسایی حق حاکمیت اسرائیل بر جولان تشکر خواهیم کرد. با او درباره تلاش‌های مشترکمان علیه ستیزه‌جویی ایران رایزنی خواهم کرد. تلاش‌ها ما در این زمینه افزایش خواهد یافت.»

سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی انجام می‌شود که ترامپ شامگاه پنجشنبه (اول فرودین ۱۳۹۸) در اقدامی مغایر با قطعنامه‌های سازمان ملل، در پیامی توییتری اعلام کرد که وقت آن رسیده که آمریکا حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان اشغالی سوریه را به رسمیت بشناسد.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین