کد خبر: ۵۸۱۹۵۲
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸

تردد اتوبوس‌های راهیان نور در خوزستان ممنوع شد

فرمانده پلیس راه خوزستان از ممنوعیت تردد اتوبوس های راهیان نور در این استان به دلیل بارندگی شدید خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در حال حاضر محور اندیکا به شهرکرد به دلیل بارش برف سنگین در چهارمحال و بختیاری مسدود است.

وی افزود: همچنین آزادراه خرم‌آباد ورودی به خوزستان به دلیل ریزش کوه مسدود شده و در محور رفت خوزستان به خرم آباد نیز ترافیک سنگین است.

فرمانده پلیس راه خوزستان تصریح کرد: تردد کاروان‌های راهیان نور و اتوبوس‌های آنها نیز تا ۲۴ ساعت آینده ممنوع اعلام شده یعنی آنها باید در اردوگاهی که اسکان دارند تا ۲۴ ساعت آینده توقف کنند.

دولتشاهی ادامه داد: حرکت کامیون و تریلر در استان خوزستان نیز با توجه به وضعیت بارشی استان تا ۲۴ ساعت آینده ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه امکان تمدید این محدودیت از فردا شب وجود دارد، گفت: البته کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی آن هم در صورت ضرورت جابجایی امکان تردد به استان خوزستان را خواهند داشت. همچنین ماشین آلات ستاد بحران برای اعزام به روستاها برای بازگشایی مسیرها و ترمیم سیل بندها اجازه تردد در محورهای مختلف را دارند.

فرمانده پلیس راه خوزستان خبر داد: تردد در دیگر محورهای استان خوزستان روان است ولی لغزندگی در همه جاده‌های استان خوزستان مشاهده می‌شود که رانندگان باید برای تردد در محورهای مختلف این استان احتیاط لازم را داشته باشند.

سرهنگ دولتشاهی اضافه کرد: بارندگی در شهرهای اندیمشک، دزفول، ایذه، سربندر، هندیجان، دهدز و باغملک شدیدتر از دیگر نقاط استان خوزستان است.

وی عنوان کرد: به تمامی شهروندان استان خوزستان توصیه می‌کنیم که از خروج غیر ضروری اجتناب و سفرهای نوروزی خود را لغو و تا ۴۸ ساعت آینده از خوزستان خارج نشده و تا عادی شدن وضعیت در استان بمانند.

فرمانده پلیس راه خوزستان یادآور شد: همچنین آن دسته از شهروندانی که از استان خارج شدند، بازگشت خود را به ۴۸ ساعت آینده موکول کنند.

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا حادثه تلخ شیراز در استان خوزستان تکرار نشود، گفت: جاده‌های ساحلی اهواز تا نیز باید خالی از جمعیت شود چون امکان بروز خطر برای مردم وجود دارد.

وی در پایان گفت: از تمامی شهروندان تقاضا داریم که همکاری لازم را با مدیران دستگاه اجرایی داشته باشند تا در این شدت بارندگی امکان کنترل و مدیریت بهتر را داشته باشیم تا حادثه‌ای برای آنها پیش نیاید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین