کد خبر: ۵۸۲۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

فرشید باقری هم به جمع مصدومان استقلال اضافه شد؟

نیمه دوم داربی ۸۹ با جوی آرام‌تر نسبت به نیمه نخست برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های پرسپولیس و استقلال امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
نیمه دوم داربی ۸۹ به نسبت آرام‌تر از نیمه نخست برگزار شد و اعتراض‌ها به قضاوت اشکان خورشیدی کاهش یافت. در این نیمه بیشتر از حواشی دور زمین، اشتباهات پرشمار بازیکنان دو تیم در داخل زمین بود که باعث پایین آمدن کیفیت بازی شد.

استقلالی‌ها در نیمه دوم علاوه بر این که نتوانستند بازی را به تساوی بکشند، احتمالا یک مصدوم دیگر هم به مصدوم‌هایشان اضافه شد به این خاطر که فرشید باقری چند بار به کنار زمین آمد تا پزشکان استقلال پایش را مداوا کنند و در نهایت با قرص دقایقی به بازی ادامه داد و سپس تعویض شد. او پس از اتمام بازی، لنگ لنگاان زمین را ترک کرد.

فرشید اسماعیلی که اواخر نیمه نخست، مهم‌ترین موقعیت استقلال یعنی ضربه پنالتی را از دست داد، از همان ابتدای نیمه دوم با روحیه پایینی بازی را آغاز کرد تا در نهایت جای خودش را به محسن کریمی بدهد.

اشکان خورشیدی در نیمه دوم تلاش کرد که حتی جزئی‌ترین خطاها را اعلام کند که این موضوع باعث شد که هواداران و بازیکنان دو تیم چندین بار به او اعتراض کنند.

پس از اتمام بازی، معدود تماشاگران استقلال علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال شعار دادند و او را مسئول این شکست دانستند. همچنین تماشاگران خشمگین استقلال اشیایی به داخل زمین پرتاب کردند.

در میان خشم تماشاگران استقلال و خوشحالی پرسپولیسی‌ها، بازیکنان دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند و حتی حسین حسینی، دروازه‌بان ذخیره استقلال با یکی، دو نفر از افراد کنار زمین عکس گرفت.
 منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین