کد خبر: ۵۸۲۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰

تاکید رئیس جمهوری بر ارتباط بیشتر دولتمردان با اصحاب فرهنگ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین حساب توییتری خود نوشت: رئیس جمهوری بر ارتباط هرچه بیشتر دولتمردان با اصحاب فرهنگ و هنر تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سید عباس صالحی در این توئیت با اشاره به دیدار امروز دکتر روحانی با تعدادی از وزیران کابینه از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوشت: در دیدار امروزم با رییس جمهوری، وی بر نکات متعددی از جمله ارتباط بیشتر دولتمردان با اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان گروه مرجع اجتماعی، این که تنها دولت در خطر دشمنان نیست، بلکه کشور و نظام در معرض تهاجم است، تاکید کرد. 

وی می افزاید: عزت و اعتلای ایران به این گفتگو و مشارکت نیازمند است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز ‌شنبه در جلساتی جداگانه، عملکرد سال 1397 وزارتخانه های امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه برنامه های آتی این وزارتخانه ها در سال 98 را بررسی کرد.

در این جلسات، وزیران یاد شده به تشریح دستاوردها و برنامه های اجرا شده در سال 97 در حوزه عملیاتی تحت مدیریت وزارتخانه خود، نیازها و برنامه های سال جاری پرداختند.

رئیس جمهوری پس از بررسی گزارش ها، با قدردانی از تلاش ها و زحمات آقایان محمد جواد ظریف، محمد شریعتمداری، سعید نمکی، محمد اسلامی و سید عباس صالحی، رهنمودها و نکاتی ضروری را برای بهبود روند اجرای برنامه های سال جاری این وزارتخانه ها ارائه کرد.

روحانی با قدردانی از تلاش های مستمر 5 وزیر کابینه در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، تاکید کرد که با توجه به نامگذاری سال 1398 هجری شمسی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «رونق تولید»، باید تلاش همگان بویژه در دولت بر تحقق این شعار با محوریت تولید بیشتر، با کمیت بالاتر و کیفیت بهتر، متمرکز شود.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین