کد خبر: ۵۸۲۷۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

رفع قطعی آب آشامیدنی 7روستای مراوه‌تپه در استان گلستان/ اعزام 407 تانکر سیار به روستاهای فاقد آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از رفع قطعی آب هفت روستا در شهرستان مراوه‌تپه خبر داد و گفت: با این اقدام 5600 نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
و، "بهزاد هرمزی" با اعلام خبر فوق، افزود: بخشی از خط انتقال مجتمع‌های آبرسانی روستایی شهرستان مراوه‌تپه در سیل 2 روز گذشته تخریب شده بود که با تلاش اکیپ مدیریت آبفار این شهرستان در ساعات ابتدایی صبح امروز برطرف شد.

وی ادامه داد: قطعی آب این روستاها در اثر سیل و رانش زمین رخ داده بود که در کمتر از 24 ساعت این مشکل رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از فعالیت 23 تانکر سیار در روستاهای فاقد آب حادثه‌دیده خبر داد و گفت: از ابتدای وقوع سیل در استان تاکنون 407 سرویس بالغ بر 4 هزار و 884 مترمکعب توسط ناوگان آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب، آبرسانی شده است.

به گفته وی، شرکت آبفار استان در راستای کنترل کیفیت آب شرب مناطق آسیب دیده با اعزام یک دستگاه آزمایشگاه سیار نسبت به پایش کیفی منابع تأمین و تأسیسات آبرسانی اقدام نموده است.

وی در خاتمه یادآورشد: علاوه بر این، اکیپ‌های کنترل کیفیت با برپایی چادرهایی مشترک با شبکه بهداشت شهرستان‌های آسیب دیده برای رصد کیفیت آب توزیعی توسط تانکرهای سیار، برابر الزامات کیفی و بارنامه‌های بهداشتی در شهرستان‌ها مستقر هستند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین