کد خبر: ۵۸۲۷۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

قطع یارانه‌ها با رای نمایندگان مجلس منتفی شد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس قرار شد یارانه‌ها قطع شود اما خوشبختانه نمایندگان مجلس به این پیشنهاد رأی ندادند؛ متاسفانه کسانی که در تهران زندگی می‌کنند هیچ وقت درد کسانی که در نقاط محروم هستند را درک نمی‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی اظهار کرد: با پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس قرار شد یارانه‌ها قطع شود اما خوشبختانه نمایندگان مجلس به این پیشنهاد رأی ندادند؛ متأسفانه کسانی که در تهران زندگی می‌کنند هیچ وقت درد کسانی که در نقاط محروم هستند را درک نمی‌کنند.

عبادی، با بیان اینکه در پایان سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان سفر کرد، افزود: در این سفر بیش از یک هزار میلیارد تومان وعده داده شد که یک قدم مثبتی است.

عبادی تصریح کرد: احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان طی یک سال به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان یک اقدام خوبی بود که می‌تواند اشتغال و اقتصاد استان را رونق دهد.

وی با بیان اینکه سال گذشته نهضت گازرسانی در استان انجام شد و بسیاری از روستاهای استان به گاز متصل شدند، ادامه داد: در بودجه ۹۸ نیز با مصوبه مجلس بیش از ۱,۵۰۰ میلیارد تومان برای نهضت گازرسانی به روستاها و شهرها با اولویت استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ایثارگران در سال گذشته بحث بیمه آن‌ها بود و شأن جایگاه آزادگان، ایثارگران و جانبازان رعایت نشد اما در بودجه ۹۸ تصویب شده که بنیاد شهید برای بیمه ایثارگران اعتباری را اختصاص دهد.

او همچنین گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با قبول مسئولیت در قوه قضائیه می‌تواند منشأ تغییر و تحول شود.


وی با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی فرزند قوه قضائیه است، گفت: بعد از انقلاب اسلامی تاکنون هیچ فردی به اندازه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با قوه قضائیه آشنا نبوده که امیدواریم با مفاسد اقتصادی برخورد جدی صورت گیرد.


وی افزود: یکی از موضوعات دیگر در روستاها در سال گذشته این بود که طرح هادی اجرا می‌شد اما تیر چراغ برق در وسط این طرح مانده بود و شرکت برق نیز برای جابجایی آن از مردم روستاها هزینه‌ای طلب می‌کرد که اخیراً در مجلس تصویب شده تا دولت برای جابجایی این تیرهای چراغ برق اعتبار دهد و برای روستاییان این کار به صورت رایگان انجام شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت‌ها باید به آموزش و پرورش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، یادآور شد: بعضی مواقع هزینه آب، برق و گاز مدارس روی دست مدیران مانده بود و نمی‌دانستند چه کار کنند اما با پیشنهاد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و تصویب در مجلس مقرر شد هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس تا حد الگوی مصرف رایگان باشد.

منبع:ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین