کد خبر: ۵۸۲۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

انفجار دژ شهید باکری سوسنگرد برای انتقال آب به هورالعظیم

فرمانده قرارگاه کربلا از انفجار دژ شهید باکری برای انتقال آب به هورالعظیم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار احمد خادم سیدالشهدا، با اشاره به وضعیت سیلاب در مناطق خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر در پنج منطقه استان خوزستان با همکاری ادارات، سازمان‌ها، نیروهای مسلح و نیروهای بسیجی مشغول فعالیت هستیم.

فرمانده قرارگاه کربلا ادامه داد: در شوش چند روستا به وسیله کامیون تخلیه شده و یک تانکر آبرسان نیز برای مردم شوش ارسال کرده‌ایم. در محور بامدژ نیز کامیون‌ها برای تخلیه روستاها و انتقال مردم اعزام و امکانات مهندسی نیز برای فعالیت‌های لازم ارسال شده است.

خادم سیدالشهدا گفت: بیل مکانیکی، بولدوزر و کمپرسی به شعیبیه شوشتر ارسال شده است. در سوسنگرد نیز با امکانات مهندسی و تخریب برخی از دژها از جمله انفجار دژ شهید باکری برای انتقال آب به سمت هورالعظیم اقدام کرده‌ایم تا برای شهرهای رفیع و سوسنگرد مشکلی پیش نیاید.

فرمانده قرارگاه کربلا افزود: با شرکت توسعه نیشکر برای آبگیری کانال‌های این شرکت جلسه برگزار شده تا در تمامی واحدهای این شرکت کانال‌ها آبگیری و بخشی از آورد رودخانه‌ها کاهش پیدا کند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر سه تیپ قرارگاه کربلا شامل تیپ حضرت مهدی دزفول، تیپ اهواز و تیپ ۶۴ الحدید به مناطق اعزام و مشغول خدمات‌رسانی در خوزستان هستند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین