کد خبر: ۵۸۲۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین:

رودخانه میدان تره بار قزوین طغیان کرد، بوستان ملاخلیلا نروید

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: رودخانه میدان تره وبار قزوین طغیان کرده و ستاد بحران با همکاری سازمان آتش نشانی در حال تخلیه میدان است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی صفری شهردار قزوین به همراه حکمت الله داودی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین روز دوشنبه با حضور در محدوده رودخانه میدان تره بار در جریان اقدامات انجام شده برای مقابله با سیل در داخل شهر قرار گرفت.

مجتبی منتظری رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در این بازدید اظهار داشت: بارش‌های اخیر در استان قزوین موجب طغیان رودخانه میدان تره بار شد که بسرعت برای تخلیه میدان اقدام شده است.

وی بیان کرد: لایروبی انهار در سال ۹۷ تأثیر بسزایی در کنترل سیلاب داشته و اقدامات انجام شده موجب کاهش خسارات بارش‌های اخیر شده است.

رودخانه میدان تره بار قزوین طغیان کرد، بوستان ملاخلیلا نروید

مهدی امینی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در این بازید گفت: تمامی نیروها و تجهیزات شهرداری قزوین برای مقابله با سیلاب در آماده باش کامل قرار دارند.

سید مهدی کاظمی، معاون خدمات شهری شهرداری قزوین آب گرفتگی زیر پل‌ها و تقاطع‌های غیر هم سطح از مسائلی است که شهر قزوین را تهدید می‌کند و ممکن است شهر را از نظر ترافیکی مسدود کند، از این رو گشت ستاد بحران حضور فعال خواهد داشت.

شهروندان از حضور در بوستان‌های ملأ خلیلا و بانوان خودداری کنند

مظفری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز از آماده باش تمامی نیروهای عملیاتی در سطح مجموعه‌های فضای سبز خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارندگی‌ها از مردم درخواست می‌کنیم در روز سیزده فروردین از حضور دربوستان‌های ملأ خلیلا و بانوان جدا خودداری کنند.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین