کد خبر: ۵۸۲۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
استاندار زنجان:

برخی از مدیران زنجان واقعا متوجه بروز بحران نیستند

استاندار زنجان از در دسترس نبودن برخی مدیران استان زنجان در زمان بحران انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی از مدیران واقعا متوجه بحران نیستند.
آفتاب‌‌نیوز :
فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در محل استانداری زنجان با بیان اینکه همه نیروها و امکانات در استان زنجان برای مدیریت بحران آماده است، افزود: معاونین استاندار به عنوان نمایندگان ویژه در شهرستان‌های استان زنجان برای مدیریت میدانی حوادث احتمالی حضور دارند.

وی با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور، ادامه داد: تاکنون استان زنجان در مدیریت بحران خوب عمل کرده است و برای ساعات آینده نیز برنامه‌ریزی ویژه صورت گرفته و همه موارد به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

حقیقی از در دسترس نبودن برخی مدیران استان زنجان در زمان بحران انتقاد کرد و افزود: متأسفانه برخی از مدیران واقعاً متوجه بحران نیستند و نمی‌دانم چرا وقتی زنگ می‌زنم جواب نمی‌دهند و واقعاً آنها را پیدا نمی‌کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه طبق پیش بینی‌های صورت گرفته بارش‌ها در زنجان تا ساعات آینده روند کاهشی دارد، گفت: البته فشار بارندگی دیگر گرفته شده است اما بسیار خوب است که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ میلی‌متر بارندگی را داشتیم که بیشترین آن در خدابنده بوده است.

حقیقی افزود: میزان بارندگی از اول مهرماه تاکنون ۲۷۶ میلی‌متر بوده است که ۷۸ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه وضعیت نفوذ آب در مجموعه تاریخی رختشویخانه تحت کنترل است، ادامه داد: با همکاری میراث فرهنگی استان و شهرداری آب از زیرزمین بنای رختشویخانه با پمپاژ تخلیه شد.

حقیقی با تاکید بر لزوم جلوگیری از رفتن مردم در روز ۱۳ فروردین به سمت رودخانه‌ها و مسیر سیلاب، گفت: سیلاب به صورت لحظه‌ای عمل می‌کند و مردم و کسانی که مراسم روز ۱۳ بدر می‌روند از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و سیلاب‌ها پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین