کد خبر: ۵۸۳۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

روستاهای در مسیر سیلاب خوزستان تخلیه می‌شوند

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به خطر سیلاب برای تعدادی از روستاهای استان خوزستان،گفت: در خوزستان تعدادی از روستاها در حال تخلیه هستند تا ضریب امنیت بالاتر برود.
آفتاب‌‌نیوز :
بهنام سعیدی درباره روند امدارسانی به مناطق سیل زده در کشور اظهار کرد: با بهتر شدن شرایط جوی در سراسر کشور امکان امدادرسانی بهتر مهیا شده است؛ ولی توجه عمده ما به دو منقطه پلدختر و خوزستان است.

وی افزود: تلاش شده تا مناطقی که در مسیر سیلاب‌اند تخلیه و ساکنان در مناطق امن اسکان داده شوند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه در پلدختر راه‌های مواصلاتی قطع شده بود که اکنون راه‌های فرعی ایجاد شده است، گفت: 20 فروند بالگرد ارتش، سپاه و هلال احمر در حال امدادرسانی‌اند و از همه تجهیزات و امکانات لازم اعم از قایق، نفربر و  بالگرد استفاده می‌شود و متخصصان بکار گرفته شده‌اند.

سعیدی افزود: ملزومات و تجهیزات لازم از استان‌های همجوار مانند اصفهان و سمنان ارسال شده و سایر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در خوزستان تعدادی از روستاها در حال تخلیه هستند تا ضریب امنیت بالاتر برود، گفت: در سایر استان‌هایی که بارندگی داشتند، نیروها در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند و در مناطقی هم که مشکل خاصی مردم را تهدید نمی‌کند، در حال تخلیه آب از منازل مسکونی هستیم.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین