کد خبر: ۵۸۳۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱

ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به تهران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به پایتخت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی و ترافیکی تا ساعت ۲۱ امشب، گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی، در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری و محورهای بناب-ملکان و جلفا-مرند در استان آذربایجان شرقی و محور لنگه پارسیان در استان هرمزگان بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: در استان یزد و محور اردکان طوفان شن گزارش شده است.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: ترافیک در محور رشت-قزوین، ورودی و خروجی شهر رشت و از امامزاده هاشم تا سه‌راهی سنگر و پل رودبار، سنگین و محدوده‌های لوشان، منجیل و رودبار، نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی اضافه کرد: ترافیک در شمال به جنوب محور هراز در طول محور پرحجم و روان است و در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس نیز وضعیتی مشابه گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه، ورودی کمربندی قائم‌شهر و ورودی و خروجی شهرهای زیرآب، سوادکوه، پل سفید و محدوده‌های کارسالار و تونل شیرگاه سنگین و محدوده‌های ورودی شهرهای فیروزکوه، دماوند و کبلاوند، نیمه سنگین گزارش شده و در طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی ادامه داد: همچنین در محورهای کرمانشاه-همدان و همدان-تهران در استان همدان نیز ترافیک پرحجم و روان گزارش شده و در آزادراه زنجان به قزوین نیز وضعیتی مشابه وجود دارد.

وی ترافیک در آزادراه قزوین به کرج را نیمه‌سنگین اعلام کرد و گفت: در آزادراه کرج به تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیز ترافیک نیمه‌سنگین است. در آزادراه ساوه به تهران نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رحمانی با بیان این که محورهای کرمانشاه-همدان و همدان-ساوه دارای ترافیک پرحجم و روان است، گفت: در محورهای سلفچگان-قم و آزادراه قم به تهران نیز شاهد افزایش حجم ترافیک هستیم اما تردد در جریان است.

به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین